کانتورینگ بر اساس فرم صورت
کد خبر: ۱۱۴۸۸۱
تاریخ انتشار: 2018 July 15    -    ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
یکی از نکات مهمی که در آرایش چهره باید در نظر گرفت فرم صورت است به خصوص زمانی که می خواهید روی صورت کانتورینگ انجام دهید. کانتورینگ صورت برای این که کاملا طبیعی جلوه دهد باید مطابق با فرم صورت باشد. و اما نکاتی که باید هنگام کانتورینگ صورت در نظر بگیرید را در ادامه بخوانید.

کانتورینگ بر اساس فرم صورتیکی از نکات مهمی که در آرایش چهره باید در نظر گرفت فرم صورت است به خصوص زمانی که می خواهید روی صورت کانتورینگ انجام دهید. کانتورینگ صورت برای این که کاملا طبیعی جلوه دهد باید مطابق با فرم صورت باشد. و اما نکاتی که باید هنگام کانتورینگ صورت در نظر بگیرید را در ادامه بخوانید.

فرم صورت بیضی

در قسمت زیر استخوان گونه از کانتورینگ روشن استفاده کنید و از قسمت گیجگاه به سمت داخل تا قسمت وسط گونه ها بزنید. این فرم کانتورینگ آرایش، ابعاد و فرم صورت را کاملا طبیعی نشان می دهد.

فرم صورت قلبی

کسانی که فرم صورت قلبی دارند باید در قسمت های بالای پیشانی، زیر استخوان های گونه و نوک چانه به شکل عدد “۳” انگلیسی کانتورینگ بزنند و برای این کار از یک قلموی بزرگ و یک برنزر طبیعی استفاده کنند.

فرم صورت تخم مرغی

اگر صورت تخم مرغی دارید پودر کانتورینگ را در قسمت های اطراف پیشانی و زیر استخوان گونه ها استفاده کنید. سپس با استفاده از قلمو کاملا محو کنید.

فرم صورت گرد

کسانی که صورت گرد دارند باید در قسمت های گیجگاهی، کناره های پیشانی، زیر استخوان گونه و روی چانه کانتورینگ استفاده کنند و آن را به خوبی ترکیب کنند تا هیچ خطوط مشخصی روی صورت دیده نشود و آرایش کاملا ملایم و طبیعی نشان داده شود.

فرم صورت مربع

صورت های مربع شکل باید در امتداد پیشانی، استخوان فک و زیر استخوان گونه کانتورینگ استفاده کنند تا فرم صورت کاملا زیبا و تراشیده نشان داده شود.

بدونیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار