تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در هراز و کندوان
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲
تاریخ انتشار: 2018 July 11    -    ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

محسن هاشمی امروز، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودرو‌ها محدوده پلور تا وانا محور هراز از مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین و در بقیه مقاطع این محور به‌صورت پرحجم جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی خودرو‌ها در تمام مقاطع محور کندوان از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است، افزود: آمد و شد خودرو‌ها در محدوده پل‌سفید تا شیرگاه محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و در محور کیاسر و محور‌های کناره به‌صورت عادی و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های مازندران، گفت: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

وی با اعلام اینکه هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود، یادآور شد: طی هفته‌های گذشته شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کیاسر بودیم که محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان این است با توجه به ترافیک با آرامش در سطح محور‌های استان تردد کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز به‌صورت جدی پرهیز کنند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار