شاهزاده سعودی قلابی لو رفت +عکس
کد خبر: ۱۱۴۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 11    -    ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

مردی به نام "Anthony Gignac" که زاده کلمبیا و بزرگ شده آمریکا بود سال‌ها با دست و پا کردن هویت جعلی، خود را یک شاهزاده سعودی جا زد، اما سرانجام با حرکتی بدون فکر برای خود دردسر ایجاد کرد.

شاهزاده سعودی قلابی لو رفت +عکس

او که فعالیت‌های خود در زمینه کلاهبرداری را از سال ۱۹۹۱ آغاز کرده بود در پروند خود یک کلاهبرداری ۱۰ هزار دلاری نیز مرتبط با چندین هتل و شرکت در آمریکا دارد؛ وی همچنین از راه‌های غیرقانونی موفق شد خانه‌ای اشرافی و چند خودرو شیک در میامی را از آن خود کند.

​آخرین تیر شاهزاده قلابی سعودی زمانی به سنگ خورد که از معشوقه اش خواست تا از طریق تماس تلفنی با جفری سافر، تاجر مشهور آمریکایی، از سوی این مرد مجرم برای سرمایه گذاری ۴۴۰ میلیون دلاری در شهرکی تفریحی ابراز تمایل کند.

تاجر آمریکایی که او را مردی صادق فرض کرده بود پیشنهادش را پذیرفت، اما در دیداری که آن‌ها با یکدگر داشتند، شاهزاده جعلی با اشتیاق تمام شروع به خوردن گوشت خوک روی میز غذا کرد. همین حرکت با توجه به حرام بودن گوشت این حیوان برای ساکنان کشور‌های مسلمان نشینی، چون عربستان، موجب مشکوک شدن طرف معامله شد و پس از تحقیقات متوجه هویت اصلی وی شد. گفتنی است تاکنون در خانه این مرد، ۱۰۰۰ دلار پول نقد، کارت‌های ویزیت و اسناد متعدد با اسامی اعضای خانواده‌های سلطنتی عربستان کشف شده که او در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کرده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
واو 1000 دلار...چقدر زیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار