ماجرای اردوی مختلط تیم ملی سنگ‌نوردی +عکس
کد خبر: ۱۱۴۷۵۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 11    -    ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

پنجمین محله اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی کمباین در همدان از ۱۶ تیرماه آغاز شده و تا بیست و دوم همین ماه ادامه دارد.

این اردو برای آمادگی ملی‌پوشان سنگنوردی ایران برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود، ۹ ملی‌پوش به همراه کادر فنی در این اردو حضور دارند.

چند روز پیش و در جریان برگزاری این اردو، تصاویری از سنگنوردی مختلط خانم‌ها و آقایان ورزشکار در فضای مجازی منتشر شد که از یک سو تعجب برخی را برانگیخت و از سوی دیگر سوالی را در اذهان ایجاد کرد که آیا واقعا این اردو به صورت مختلط در حال برگزاری است؟ و اگر چنین است کدام نهاد مجوز این کار را داده است؟

سوالی که رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان آن را تکذیب کرد و گفت: به هیچ عنوان اجازه برگزاری اردو‌های مختلط ورزشی را نمی‌دهیم.

ماجرای اردوی مختلط تیم ملی سنگ‌نوردی +عکس

گوهری: به هیچ عنوان اردوی مختلط برگزار نمی‌کنیم

علیرضا گوهری با بیان اینکه تصاویر منتشر شده به دلیل آن است که تصویربرداران از سیمای ورزش همدان به اردو آمدند و خواستند با تمام ورزشکاران حاضر در اردو مصاحبه داشته باشند، گفت: باز هم تأکید می‌کنم به هیچ عنوان اردوی تیم ملی سنگنوردی همدان مختلط برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص تصاویر منتشر شده اردوی تیم ملی سنگنوردی در همدان به شکل مختلط اظهار کرد: مجموعه ما با اردوی مختلط مخالف است.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان با بیان اینکه در عکس‌های اردوی قبلی به هیچ عنوان اردوی مختلط برگزار نشده است، افزود: تصاویر منتشر شده به دلیل آن است که دوستان از سیمای ورزش همدان به اردو آمدند و خواستند با تمام ورزشکاران حضر در اردو مصاحبه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تصاویر روز شنبه از ورزشکاران گرفته شده است، یادآور شد: در کنار افراد یاد شده عکاسان خبرگزاری‌های مختلف در آن روز حضور داشتند و یکسری از عکس‌ها گرفته شده که گویی این اردو مختلط است، ولی من تأکید می‌کنم که ما به هیچ عنوان اردوی مختلط برگزار نمی‌کنیم.

گوهری با بیان اینکه اردوی مختلط به چند دلیل برگزار نمی‌شود چرا که مجوز آن را نداریم، تصریح کرد: اگر هم چنین مجوزی داشته باشیم ما از این موضوع دوری می‌کنیم به هزار و یک دلیلی که ممکن است به خاطر این موضوع رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که اینکه برخی می‌گویند برگزاری اردو‌های مختلط در رشته سنگنوردی مرسوم است؟ عنوان کرد: به هیچ عنوان این موضوع عرف نیست.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان گفت: نه تنها ما بلکه همه هیأت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی در صورتی مجاز به برگزاری اردو‌های مختلط هستیم که فدراسیون مربوطه با هماهنگی از حراست وزارت ورزش این مجوز را داده باشد که چنین مجوزی به ما داده نشده است.

گرجی: برای گرفتن تصویر مختلط از خانم‌ها و آقایان به اداره کل ورزش می‌روم

نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی نیز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: با هماهنگی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، سیمای همدان و تعدادی از عکاسان برای تصوبرداری در سالن حاضر شدند که ما به آن‌ها گفتیم الان زمان تمرین آقایان است، اما آن‌ها درخواست کردند که تصاویر با حضور دختران و پسران گرفته شود.

منصوره گرجی با بیان اینکه دختران نیز صرفاً برای گرفت تصویر در این سالن حاضر شدند و تمرین آن‌ها نیز نمادین بود به طوری که در عکس‌ها گویاست، افزود: این تصاویر هم در روز شنبه هفته جاری و در حد کمتر از یک ساعت گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان تمرین خانم‌ها بعد از ظهر‌ها و آقایان نیز صبح‌هاست، گفت: زمان صبح برای دختران سنگنورد زمان استراحت است.

نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی در پاسخ به این سوال که چرا شما از گرفتن تصویر واحد و مختلط از آقایان و خانم‌ها ممانعت نکردید؟ اظهار کرد: بنده اطلاعی از این کار نداشتم، ضمن اینکه صداوسیما آگاهی دارد که باید چه تصاویری را پخش کند و چه تصاویری را خیر؟ برای خود من هم سوال است که این تصاویر که صرفا نمادین بوده چرا با این شیوه منعکس شده است.

وی ادامه داد: بنده به خاطر همین اتفاق به اداره کل ورزش و جوانان همدان مراجعه خواهم کرد.

سخنان رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان در شرایطی مطرح می‌شود که مشخص نیست چه کسی مجوز تصویربرداری از این اردو را با حضور هر دو گروه خانم‌ها و آقایان در یک سالن و در حین انجام تمرین به بهانه گرفتن یک تصویر واحد صادر کرده است؟! و چرا نظارتی بر این نوع عملکرد‌ها نیست؟

تلاش خبرگزاری فارس برای برقراری ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان همدان به منظور دریافت توضیحات در این زمینه نیز بی‌نتیجه ماند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
2
3
جناح حاکم با وعده اردوی مختلط، کنسرت و رقص و ترساندن مردم از دیوار کشی خیابان ها رای آورد. ایرانی ها از بس از جنس مخالف دور بودن که عقده ای شدن و مطالبات واقعی مثل شغل، مسکن، رفاه و توسعه انسانی رو با موارد بی ارزشی مثل اردوی مختلط، صدای شجریان، کنسرت مختلط و .... عوض کرده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
4
من با بر گزاری اردوی به صورت مختلط یا غیر مختلط هیچ مشکلی ندارم اما جالبه تصاویر واضحه که اردو مختلط بوده بعد جناب رییس باز هم تکذیب میکنه. البته تقصیری هم نداره بنده خدا چون دروغ، تقلب و ریا 3 عنصر اساسی در وجود اکثر ایرانی ها و به خصوص مسئولین هست.
اوحد
|
Germany
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
2
خدا خیر بدهد پیگیری کنندگان این قضیه را ، با پیگیری این قشر زحمت کش و دلواپس، کلا مشکل اجاره خانه ام حل شد و از طرفی 300 هزار تومن به حقوقم اضافه شد. نگهبان اداره مان هم بساط ازدواجش فراهم شد......
یادم رفت:
گرد و خاک زابل و کم آبی هم خدا رو شکر با این پیگیری عزیزان در عرض یک روز حل شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
اتفاقا این مطالبات رو باید از همونهایی داشته باشی که این اردوها رو برگزار میکنن. 8 سال در دوره خاتمی و 8 سال الان قدرت اجرایی کشور در دستشون بود چه کار مفیدی کردن.
اردوغان با و جود تمام مشکلات ترکیه و سلطه نظامیان بر این کشور و خطر لحظه ای کودتا ترکیه رو از کشوری ورشکسته و دچار بحران در طی 5 سال به یکی از 20قدرت اقتصادی دنیا تبدیل کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
2
اینکارها باعث بی آبی وهوای بدوریزگردهاست.مسئولین زحمتکش وقتی می بینندبه هشدارهای اونهااهمیت نمی دن دلخورمیشن واختلاس می کنند.
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
6
بیاد دارم در دوران ابتدایی دو سال را در کلاسهای مختلط گذراندم و رقابت تحصیلی سالمی هم با همکلاسیهای خانم داشتم، حداقل حسن کلاسهای مختلط شناخت آسان زنها و مردها از یکدیگر و ارزش نهادن انسانی برای همدیگر است، متاسفانه امروزه بسیاری از خانمها از آقایان می ترسند و البته تا حدی هم حق دارند زیرا بسیاری از آقایان هم تنها نگاه جنسی و ابزاری به بانوان دارند، دور نگهداشتن زن و مرد از یکدیگر به مساله فساد دامن می زند و امیدوارم اینکار از سر نا آگاهی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
1
بابا جان............پس دختر وپسر بیچاره چه جوری همدیگرو بشناسن..........جلوی چشم با هم ارتباط داشته باشند خوبه یا اینکه بروند در جای خلوت ..........چرا اینقدر میترسید از از ارتباط زن ومرد .............در جاهای دیگه دنیا که ازاد هستند فساد اینقدر زیاد نیست که در ایران هست ...........کمی تفکرتان را درست کنید .......محدودیت ومحرومیت بیشتر باعث فساد میشه..........در ضمن فکر نکنید که همه مثل شما فکرشون منحرفه ............خودتونو اصلاح کنید ...........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار