طرز تهیه دسر هویج بستنی
کد خبر: ۱۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار: 2018 July 12    -    ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
دسر هویج بستنی یکی از بهترین دسرها در فصل تابستان هست. هم مقویه و هم خوشمزه. خیلی هم راحت تهیه میشه و به همین دلیل برای مهمونی هایی برای دسر درست کردن خیلی فرصت ندارید هم عالیه. البته هر طعم آب میوه ای که دوس داشته باشین میتونین جایگزین کنین طبق ذائقتون.

دسر هویج بستنیبه گزارش «تابناک با تو»؛ دسر هویج بستنی یکی از بهترین دسرها در فصل تابستان هست. هم مقویه و هم خوشمزه. خیلی هم راحت تهیه میشه و به همین دلیل برای مهمونی هایی برای دسر درست کردن خیلی فرصت ندارید هم عالیه. البته هر طعم آب میوه ای که دوس داشته باشین میتونین جایگزین کنین طبق ذائقتون. در این مطلب طرز تهیه دسر هویج بستنی رو براتون میزارم.

دسر هویج بستنی

مواد لازم برای دسر هویج بستنی :
آب هویج                             ۱ لیوان
بستنی زعفرانی یا وانیلی     ۱ لیوان
پودر ژلاتین                          ۲ قاشق غذاخوری

ابتدا یک لیوان آب هویج را گرفته و از صافی رد کرده تا کاملا رقیق شود. بستنی را در دمای محیط گذاشته تا کمی آب شود. سپس پودر ژلاتین را در مقداری آب سرد حل کرده و بن ماری کنید تا ذرات ژلاتین کاملا حل شوند، سپس ژلاتین بن ماری شده را به آب هویج اضافه کرده و خوب با هم مخلوط کنید.

بعد از مخلوط ژلاتین و هویج، یک لیوان بستنی که در دمای محیط آب شده را به مخلوط آب هویج افزوده و خوب هم بزنید تا کف بستنی از بین برود. البته لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید چند قطره رنگ خوراکی نارنجی اضافه کنید تا دسر شما خوش رنگ تر شود. سپس مایه آماده شده را در قالب ریخته و به مدت چند ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را کاملا بگیرد و بعد در ظرف مورد نظر برگردانده و نوش جان کنید.

منبع: بیتوته

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار