اشتباهات رایجی که معمولا هنگام خرید خودرو جدید انجام می‌دهیم!
کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 06    -    ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
طبق آمار، بیشتر رانندگان هر ۶ سال یک بار خودرو خود را عوض می کنند که دوره زمانی زیادی است. ما می خواهیم که این مدت زمان تا می شود راحت گذرانده شود و کم تر نیاز به تعمیر آن پیدا کنیم. در این مطلب چند اشتباه رایج را آورده ایم ...

چند اشتباه رایج در هنگام خرید خودرو

چند اشتباه رایج در هنگام خرید خودروبه گزارش «تابناک با تو»؛ طبق آمار، بیشتر رانندگان هر ۶ سال یک بار خودرو خود را عوض می کنند که دوره زمانی زیادی است. ما می خواهیم که این مدت زمان تا می شود راحت گذرانده شود و کم تر نیاز به تعمیر آن پیدا کنیم. در این مطلب چند اشتباه رایج را آورده ایم که در زمان خرید یک خودرو باید به یاد داشته باشید.

در مورد ارزش فروش خودرو فکر نمی کنید. یک روز بالاخره به فکر فروش خودرو می افتید. به همین دلیل باید چند ویژگی خودرو را در نظر بگیرید. اول از همه برند یا تولیدکننده خودرو مهم است. برندهایی وجود دارد که در بین رانندگان محبوب تر هستند. دوم این که باید مشخصات و موتور خودرو را در نظر بگیرید. سوم رنگ خودرو است. فروش خودروهای سفید، مشکی و نقره ای راحت تر است.

چند اشتباه رایج در هنگام خرید خودرو

نگهداری خودرو می تواند هزینه بر باشد. بسیاری از افراد تنها قیمت خودرو را در نظر می گیرند و در مورد خدمات فنی بعد آن یا بیمه و دیگر هزینه ها فکر نمی کنند.

به تجهیزات انتخابی که هزینه می دهید توجه نمی کنید. مثلا بعضی رانندگان سیگار نمی کشند و احتیاجی به جاسیگاری در خودرو ندارند.

چند اشتباه رایج در هنگام خرید خودرو


خودرو کاملا جدید می خرید. سعی کنید که خودرویی که تازه عرضه در بازار شده است را نخرید. برای سه سال اول شرکت خودروسازی تمام مشکلات را پیدا و شناسایی می کند و در خودروهای بعدی اعمال می کند. بهترین انتخاب خودرویی است که بیشتر از ۳ سال از ساختش طول نکشیده باشد و شناخته شده باشد.

خودرویی می خرید که زیادی بزرگ است یا کوچک است. در زمان خرید خودرو ببینید که به چه اندازه خودرویی نیاز دارید و چقدر مسافر در خودرو می خواهید جا دهید.

اشتباهات رایجی که معمولا هنگام خرید خودرو جدید انجام می‌دهیم!

خودرو را ارزیابی نمی کنید. تا جایی که می توانید درباره خودرو اطلاعات جمع کنید و خودروی انتخابی خود را تست کنید و با آن رانندگی کنید.

عجله می کنید. برای خرید خودرو عجله نکنید. به یاد داشته باشید که با عجله در تصمیم ممکن است یک تصمیم اشتباه بگیرید. به مقدار کافی وقت بگذارید و اطلاعات جمع آوری کنید.

چاره چی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
3
تابناک دلت خوشه واقعا آخه مگه حق انتخابی هست؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار