پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی
کد خبر: ۱۱۴۲۶۶
تاریخ انتشار: 2018 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
شما می توانید در فصل تابستان نیز در مهمانی های خود از کت استفاده کنید. در این مطلب ۴ پیشنهاد استایلی با کت را برای شما جمع آوری کرده ایم.با یکدیگر این ۴ پیشنهاد را مرور می کنیم.

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی های آخر هفته

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانیبه گزارش «تابناک با تو»؛ شما می توانید در فصل تابستان نیز در مهمانی های خود از کت استفاده کنید. در این مطلب ۴ پیشنهاد استایلی با کت را برای شما جمع آوری کرده ایم.با یکدیگر این ۴ پیشنهاد را مرور می کنیم :

۱- استایل اول

شما می توانید شلوار گلدار و شاد خود را با یک کت سرخابی تلفیق کنید و بدین ترتیب استایلی شاد و تابستانی داشته باشید. کیف سیاه مشکی و یک صندل پاشنه بلند مشکی می تواند تمام کننده استایل شما باشد.

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی

شما می توانید شلوار گلدار و شاد خود را با یک کت سرخابی تلفیق کنید

۲- استایل دوم

پوشیدن کت های طرح دار یکی از ترندهای سال ۲۰۱۸ است. می توانید این کت ها را با یک شلوار جین ساده تلفیق کنید و در ادامه از یک کفش پاشنه بلند قرمز برای اتمام استایلتان استفاده کنید.

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی

پوشیدن کت های طرح دار یکی از ترندهای سال ۲۰۱۸ است

۳- استایل سوم

از رنگ های نود استفاده کنید. شما می توانید این رنگ ها را هم در استایل روزمره و هم در استایل های مهمانی استفاده کنید. استفاده از کلاه اکسسوری مناسبی می تواند برای این استایل باشد.

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی

استفاده از کلاه اکسسوری مناسبی می تواند برای این استایل باشد

۴- استایل چهارم

یکی از پیشنهاد استایلی با کت ها، پوشیدن یک دامن لاجوردی با یک کت جین می تواند استایلی اسپرت و شیک را خلق کند. صندل های نود پاشنه بلند نیز می تواند تمام کننده این استایل باشد.

پیشنهادات استایلی با کت برای مهمانی

صندل های نود پاشنه بلند نیز می تواند تمام کننده این استایل باشد

منبع : بیتوته

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار