فیلتر بوی غذا با لامپ هوشمند +عکس
کد خبر: ۱۱۴۲۴۸
تاریخ انتشار: 2018 July 06    -    ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

کمپانی هیروتا در ژاپن یک لامپ با نام «Cookiray Anti-odor Lamp» طراحی کرده و ساخته که همزمان با روشن کردن محیط آشپزخانه قادر است بوهای ناخوشایند را تفکیک کرده و کاهش دهد.

فیلتر بوی غذا با لامپ هوشمند +عکس


این لامپ که براحتی بر سقف آشپزخانه نصب می‌شود انبوه بوهای ناخوشایند ناشی از پخت و پز، چربی و دود غذاهای کبابی را فیلتر کرده و تا حد زیادی کاهش می‌دهد. فیلترهای تصفیه هوا در این لامپ آویزان همانند یک هود عمل کرده و با جذب بوهای نامطبوع در آشپزخانه تجربه خوشایندی از طبخ غذاها را به شما هدیه می‌دهد.عمر مفید فیلترهای این لامپ دو تا سه سال بوده و طی این مدت حتماً باید آنها را تعویض کرد.

این لامپ بسته به‌شدت بوهای موجود در هوا دارای سه سطح تنظیم‌کننده است. این محصول به کمک یک حسگر هوشمند بوهای موجود در محیط را تشخیص داده و به طور اتوماتیک سطوح تنظیم‌کننده را برمی‌گزیند. به این ترتیب بر اساس شدت و ضعف بوهای ناخوشایند فیلتر تنظیم شده و عملکردش را آغاز می‌کند.

لامپ 18 واتی این محصول ژاپنی با داشتن پنج سطح روشنایی قابل تنظیم، نور مناسب در زمان‌های آشپزی بخصوص پخت غذاهای کبابی را فراهم کرده و شما می‌توانید با برگزیدن هر یک از گزینه‌های موجود، سطوح روشنایی متفاوتی در آشپزخانه را تجربه کنید. تمامی این تنظیم‌ها نیز توسط یک دستگاه کنترل از راه دور انجام می‌گیرد. در حال حاضر این لامپ در دو رنگ سیاه و سفید و به قیمتی کمتر از 300 دلار در دسترس است.

ایران آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار