خطر بزرگ تنهایی و انزوا
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
در این تحقیق، پزشکان عامل مرگ و میر از تنهایی را، با مرگهای ناشی از حمله قلبی مقایسه کردند. این آمار، متاسفانه نشان می دهد که افراد تنها، 3.5 برابر بیشتر از دیگران زودتر از دنیا می روند. همچنین دانشمندان اظهار داشتند که انزوای طولانی مدت، موجب تحلیل سریع تر مغز و اندام های داخلی انسان می شود.

خطر بزرگ تنهایی

خطر بزرگ تنهاییبه گزارش «تابناک با تو»؛ مطالعات دانشمندان انجمن قلب آمریکا نشان داد، عامل تنهایی به عنوان یک بیماری شناخته می شود.

طبق تحقیقات این دانشمندان، انزوای اجتماعی به یکی از عوامل مرگ زودرس تبدیل شده است. اگر ارگانسیم و وضعیت جسمانی بدن را با تنهایی مقایسه کنیم، تنهایی احتمال مرگ را تا 70٪ افزایش می دهد.

در این تحقیق، پزشکان عامل مرگ و میر از تنهایی را، با مرگهای ناشی از حمله قلبی مقایسه کردند. این آمار، متاسفانه نشان می دهد که افراد تنها، 3.5 برابر بیشتر از دیگران زودتر از دنیا می روند.

همچنین دانشمندان اظهار داشتند که انزوای طولانی مدت، موجب تحلیل سریع تر مغز و اندام های داخلی انسان می شود.

گفتنی است پیش از این، دانشمندان طی 10 سال بر سلامتی 500000 ساکن بریتانیا از سن 38 تا 73 سال نظارت کردند و تعداد فنجان های قهوه که آنها طی روز نوشیدند به ثبت رسید. افرادی که تا 6 فنجان قهوه در روز نوشیده بودند 16 درصد خطر مرگ زودرس در بین آنها کاهش یافت و افرادی که تا 8 فتجان قهوه نوشیده بودند این میزان 14 درصد بود.

اسپونتیک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
1
در ایران تنهایی خیلی بهتر از اینه که کنارت چند ا آدم نفهم باشن که جز تاثیر و موج منفی هیچ اثری روی آدم ندارن. مقاله بالا یک مقالهع ترجمه ای و در ایران عکس اون باید عمل بشه. من حدود 3 سال در آلمان زندگی کردم خدا شاهد در این 3 سال یک بار ندیدم در مسیر رفت و آمدم کسی بهم نگاه کنه، یا در محل سکونتم همسابه ها برای فضولی هر روز بیان در خونه یا در محل کارم کسی زیر آب زنی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار