برای حفظ آرامشتان این کلمات را هرگز در گوگل جستجو نکنید!
کد خبر: ۱۱۴۰۱۲
تاریخ انتشار: 2018 July 03    -    ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
جستجو در گوگل دروازه ورود به دنیای اینترنت است. کلمات و اصطلاحاتی که جست‌وجو می‌کنید روی تجربه‌ی شما اثر مستقیمی می‌گذارند. در بیشتر مواقع گوگل برای جست‌وجو کردن بهترین ابزار است، اما آیا می‌دانستید همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟

این ده کلمه را در گوگل جستجو نکنید!

این ده کلمه را در گوگل جستجو نکنید!به گزارش «تابناک با تو»؛ جستجو در گوگل دروازه ورود به دنیای اینترنت است. کلمات و اصطلاحاتی که جست‌وجو می‌کنید روی تجربه‌ی شما اثر مستقیمی می‌گذارند. در بیشتر مواقع گوگل برای جست‌وجو کردن بهترین ابزار است، اما آیا می‌دانستید همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟ همراه ما باشید تا به شما بگوییم بهتر است چه عباراتی را گوگل نکنید.

۱۰. نشانه‌های بیماری

بیایید از وضعیت سلامتی شروع کنیم. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که به بیماری‌ها و نشانه‌های آنها اشاره می‌کنند و اغلب توسط افراد غیرحرفه‌ای مدیریت می‌شوند. قطعا نگاه کردن به نشانه‌های بیماری در اینترنت، نه‌تنها به شما کمکی نمی‌کند بلکه حال‌تان را بدتر می‌کند و شما را می‌ترساند. اگر حس می‌کنید که مشکلی دارید به سراغ پزشک واقعی بروید و از گوگل به‌عنوان پزشک استفاده نکنید.

۹. جست‌وجوی مجرمانه

این موضوع بسیار جدی است. شاید عبارات «چگونه بمب بسازیم» یا «چطور قرص آمفتامین درست کنیم» را فقط به‌خاطر کنجکاوی جست‌وجو کنید، اما این را به یاد داشته باشید که نیروهای امنیتی و مبارزه با مواد مخدر این جست‌وجوها را رهگیری می‌کنند و آدرس IP شما را در دیتابیس خود ذخیره می‌کنند. شما که نمی‌خواهید به‌خاطر کنجکاوی به دردسر بیفتید؟

این ده کلمه را در گوگل جستجو نکنید!

۸. سرطان

این بخش از آن حوزه‌هایی است که هرچه کمتر درموردش بدانید بهتر است. سرطان نشانه‌های مختلفی دارد و اغلب آنها را می‌توان در سایر بیماری‌های عادی هم مشاهده کرد. نشانه‌هایی مثل سرگیجه، ضعف، حالت تهوع و … از این نشانه‌ها هستند. پس احتمال زیادی دارد که این نشانه‌ها را با سرطان اشتباهی بگیرید و بترسید.

۷. آلودگی ساس

شاید اسم ساس را شنیده یا حتی از وجودش آسیب دیده باشید. اما تا حالا فکر کرده‌اید که آلودگی ناشی از ساس چگونه است؟ اگر می‌خواهید همچنان به خوابیدن ادامه بدهید توصیه می‌کنیم که درمورد آنها جست‌وجو نکنید.

این ده کلمه را در گوگل جستجو نکنید!

۶. بیماری‌های پوستی

بیماری‌های پوستی مختلفی وجود دارند که ظاهر چندان جالبی ندارند. تصاویر این بیماری‌ها در وب‌سایت‌های گوناگون قابل‌مشاهده است. بهتر است که به سراغ این تصاویر نروید، چرا که بعضی از آنها واقعا آزاردهنده هستند.

۵. ریه‌ی افراد سیگاری

ممکن است که اهل سیگار کشیدن باشید و گاه به این فکر کنید که سیگار کشیدن چطور به ریه‌ی شما آسیب می‌رساند. در سطح وب، تصاویر مختلفی از ریه‌ی افراد سیگاری پیدا می‌شود که بسیار عجیب هستند. البته اگر می‌خواهید که برای ترک سیگار مشوقی داشته باشید، می‌توانید به سراغ این تصاویر بروید، بااین‌حال بهتر است که این کار را نکنید.

۴. حیوانات خطرناک

لطفا از جست‌وجوی چنین فهرستی خودداری کنید؛ مگر اینکه بخواهید فهرست چیزهایی را که موجب وحشت‌تان می‌شوند، طولانی‌تر کنید. حیوانات خطرناکی در دنیا وجود دارند و بعضی از آنها در اطراف شما زندگی می‌کنند. چنین ترس‌هایی باعث می‌شوند که از سفر کردن هم خودداری کنید.

این ده کلمه را در گوگل جستجو نکنید!

۳. اسم خودتان

در عصر دیجیتال، حریم خصوصی به‌شدت تهدید می‌شود. اگر نام خود را جست‌وجو کنید این احتمال وجود دارد که با نتایج ناخوشایندی مثل اطلاعات قدیمی، محتوای بی‌ربط و تصاویر زننده‌ای از خودتان روبه‌رو شوید. اگر با چنین نتایجی روبه‌رو شوید، تمایل به حذف آنها پیدا خواهید کرد و این کار آسانی نیست.

۲. تخلیه‌ی جوش‌های سرسیاه

نتایج این جست‌وجو کمی متفاوت است. چندان ترسناک نیست و مشکلی را هم برای شما ایجاد نمی‌کند، اما وقت‌تان را تلف می‌کند، چرا که از تماشای این صحنه‌ها خسته نمی‌شوید. خیلی عجیب است که تخلیه جوش سرسیاه این‌قدر لذت بخش است. بنابراین توصیه می‌کنیم از دیدن آنها پرهیز کنید.

۱. متولد شدن نوزاد

حتما چنین صحنه‌هایی را در فیلم‌ها دیده‌اید. زن با صدای بلند فریاد می‌زند و پزشک تلاش می‌کند تا او را آرام کند. دیدن این صحنه‌ها حتی در فیلم هم موجب استرس می‌شود. اگر خانم‌ها این صحنه را ببینند ممکن است از به دنیا آوردن کودک پشیمان شوند. پس این صحنه‌ها را تماشا نکنید.

این ده کلمه را در گوگل جستجو نکنید!

پس چه چیزی را جست‌وجو کنیم؟

خب شما می‌توانید به جای جست‌وجوی موارد ناخوشایند در گوگل، از آن لذت ببرید و جست‌وجوی خود را با کلماتی مثل چرا، چگونه و… شروع کنید. با این کار گوگل محبوب‌ترین جست‌وجوها را نشان می‌دهد که از دیدن نتایج آن تعجب خواهید کرد.

چطور

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار