شهرهایی که عاشقشان می شوید!
کد خبر: ۱۱۳۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
گاهی نیاز است که بی خیال پاریس و رم و لندن شویم به شهرهای کوچکی سفر کنیم که هنوز اصالت خود را حفظ کرده و درگیری های دنیای مدرن امروزی را ندارند.

شهرهای مدرن و صنعتی با بهترین امکانات اقامتی ،مجلل ترین رستورانها و مرکز خریدهایی با بهترین محصولات و برندهای روز دنیا ،شاید همگی اینها مورد علاقه تان باشد اما خیلی از ما گاهی نیاز داریم بی خیال سفر به این شهرهای بزرگ شده و به گوشه های خلوت شهرهای کوچک دنیا سفر کنیم.

گاهی نیاز است که بی خیال پاریس و رم و لندن شویم به شهرهای کوچکی سفر کنیم که هنوز اصالت خود را حفظ کرده و درگیری های دنیای مدرن امروزی را ندارند.

در ادامه این بار به شهرهای کوچک و زیبایی می رویم که قطعا خالی از لطف نیست.

فرانسه
فرانسه
فرانسه

کلمار،فرانسه شهری کوچک که مثل ونیز ایتالیا و آمستردام هلند مملو از کانال هایی است که با گل هایی زیبا احاطه شده و رفت و آمد با قایق های کوچک در آن امکان پذیر است.

ایتالیا
ایتالیا

آلبروبلو شهری کوچک در ایتالیا که دارای خانه های مخروطی شکل بر فراز تپه هاست و با درختان زیتون احاطه شده است.

گرینلند
گرینلند
گرینلند

شهر کوچک و رویایی "کاکورتوک" در گرینلند(ناحیه خودگردانی از دانمارک) که فقط 3 هزار نفر جمعیت دارد.


شهر "شیراکاواگو" در حقیقت روستای بزرگی است که در استان گیفو ،ژاپن قرار دارد.خانه های زیبای روستا با معماری فوق العاده رویایی در میان کوههای سرسبزی قرار گرفته اند.

پرتغال
پرتغال
پرتغال

شهر کوچک "مونساتو" در پرتغال قرار دارد که خانه های آن در میان سنگ های غول پیکری ساخته شده است.

ویتنام
ویتنام
ویتنام

"هوا آن" در ویتنام شهری کوچک اما دارای تاریخ و فرهنگ غنی است که تعداد فانوس های شهر از مردم بیشتر است.

توریسم آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
17
دلمون باز شد عالی بود حس خوبی گرفتم ممنون
دهاتی ساده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
5
بسیار سپاس
و ای کاش تصمیم گیران شهری و روستایی ما نیز برابر معماری بومی سرزمینمان ایران نیز بتوانند در تعامل با معماران نسبت به تغییر ذائقه مردم ما بیشتر دفت کنند.
گاها با ترکیب رنگه و در بازی با احجام ای چه بسا ما نیز با غنای معماری سرزمینمان نیز خواهیم توانست که به شهر و روستاهای خود از این همه یکنواختی در ساخت و ساز به در آییم.
شاید نیز کمی دیر شده باشد و باز ای کاش با این همه معمارانی که همه کوره دهاتهایمان نیز با پذیرش دانشجو در این رشته تیشه به ریشه معماری می زنند نیز قدری توجه نشان دهند و قلم طراحی خود را مزین به تعالیمی چند بنمایند و بی جهت به مانند کارخانه های سرس دوزی خود را معمار ننامند.
معماری و هندسه واژگان مقدسی هستند که در طی دو دهه اخیر آغشته به هر آنچه نامهندسی بوده شده است و این نشان از تعالیم بد سستم اموزشی کشورمان از یک سو و بد سلیقه گی شهرداران و دهیاران کشور از دیگر سو دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
0
دشتک ابرج فارس هم خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار