انگلیسی ها به خیابان ها رفتند تا از گرمای هوا لذت ببرند!
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹
تاریخ انتشار: 2018 June 29    -    ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
روش های مختلفی برای لذت بردن از آفتاب وجود دارد، به نظر می رسد مردم در میدان گراناری Granary لندن در صبح یک روز گرم تصمیم گرفتند تا از اشعه های خورشید لذت ببرند، به طوریکه صدها نفر از مردم لندن...

انگلیسی ها به خیابان ها رفتند تا از گرمای هوا لذت ببرند!

انگلیسی ها به خیابان ها رفتند تا از گرمای هوا لذت ببرند!اختصاصی «تابناک با تو»؛ روش های مختلفی برای لذت بردن از آفتاب وجود دارد، به نظر می رسد مردم در میدان گراناری Granary لندن در صبح یک روز گرم تصمیم گرفتند تا از اشعه های خورشید به سبک خودشان لذت ببرند، به طوریکه صدها نفر از مردم لندن با بالا گرفتن درجه حرارت در هفته ای که لقب گرم ترین هفته ی سال را از آن خود کرده است در میدان گراناری جمع شده و آفتاب گرفتند.

ده ها نفر از مردم با بالش های رنگی جایی برای نشستن درست کردند و به تماشای فیلم از طریق صفحه ی بزرگی که در میدان قرار داده شده بود پرداختند.

انگلیسی ها به خیابان ها رفتند تا از گرمای هوا لذت ببرند!

بنا به گزارش روزنامه ی دیلی میل اخبار هواشناسی حاکی از آن است که درجه حرارت پورثمادوگ در شمال غرب ولز در سال جاری به بالاترین حد خود یعنی 31.9 درجه رسیده است. پیش بینی می شود دمای هوا در این هفته همچنان گرم باقی بماند، همانطور که انتظار می رود با افزایش احتمال انباشت ابرها آب و هوای این شهر انگلیسی با نوسانات زیادی مواجه شود و باران ببارد.

آفتاب گرفتن؛ راهی برای مبارزه با افسردگی 

نور خورشید باعث تغییر خلق و خوی افراد می‌شود. قرارگرفتن زیر نور خورشید باعث تحرک و شادی می‌شود. بین کمبود نور خورشید، عوارض هیستری و بیماری‌های فکری و روحی رابطه‌ای مستقیم وجود دارد. خلاقیت با نور آفتاب ممکن است، زیرا نور خورشید بر فرد اثر کرده و شخص را شاد و خوشحال می‌کند.

انگلیسی ها به خیابان ها رفتند تا از گرمای هوا لذت ببرند!

ویتامین D یکی از ویتامین‌های مهم مورد نیاز بدن است. این ویتامین به سیستم ایمنی بدن کمک و با بیماری‌های بسیاری مانند عفونت‌ها مبارزه می‌کند. همچنین این ویتامین مسئول حفظ سلامت استخوان‌هاست. میزان زیادی از این ویتامین در نور آفتاب وجود دارد و فرد با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، می‌تواند نیاز روزانه به ویتامین‌های D و D3 بدن خود را تامین کند.

نور خورشید برای مبارزه با افسردگی بسیار موثر است و در افرادی که دچار افسردگی و اختلالات عاطفی فصلی می‌شوند، مفید است. این گونه افسردگی‌ها معمولا در ماه‌های زمستان یا روزهای ابری و خاکستری به وجود می‌آیند.

قرار گرفتن روزانه ۱۵دقیقه در نور آفتاب به ویژه صبح‌ها، به بدن شما کمک می‌کند که از شر نوعی ماده‌ی شیمیایی به نام «ملاتونین» که باعث خواب آلودگی و چرت زدن می‌شود خلاص شوید.

انگلیسی ها به خیابان ها رفتند تا از گرمای هوا لذت ببرند!

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار