خانم بازیگر: بازی در «ستایش» باعث افسردگی ام شد +عکس
کد خبر: ۱۱۳۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

بازیگر سریال "ستایش ۳" گفت: نقش انیس در سریال ستایش نقش بسیار سختی بود و من مدت‌ها به دلیل بازی در این نقش افسرده شده بودم، زیرا انیس به شدت روی روحیه خودم تاثیر می‌گذارد.

سیما تیرانداز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری طی سال ۹۷ گفت: در سال ۹۷ به جز بازی در سریال "ستایش ۳" کار جدیدی را قبول نکرده ام. بخش فیلمبرداری نقش انیس در ستایش ۳ به پایان رسیده، اما گروه همچنان مشغول کار هستند و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم در حال حاضر آماده ام تا به آن فکر کنم.



خانم بازیگر: بازی در «ستایش» باعث افسردگی ام شد +عکس

وی با اشاره به حضور دوباره اش در عرصه تئاتر افزود: علاوه بر بازی در سریال ستایش ۳، هم اکنون هر شب با نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" در کنار دوستانی همچون لادن مستوفی، پانته‌آ بهرام و مینا دریس در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌روم. علاوه بر آن هنرجویان بازیگری‌ام نیز به زودی نمایشی را در تماشاخانه باران روی صحنه خواهند برد.

بازیگر سریال "دودکش" درباره احتمال موفقیت فصل سوم ستایش در میان مخاطبان ادامه داد: سلایق متفاوت است و من نمی‌توانم قطعاً بگویم که مردم ستایش ۳ را دوست خواهند داشت یا نه. اما اعتقاد دارم که فصل سوم ستایش همپای فصل اول پرمخاطب خواهد بود. البته از نظر من ستایش ۲ کلید اصلی فصل سوم بود، اما خب شاید استقبال کمتری را نسبت به فصل اول به همراه داشت.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من فاصله زمانی بین ستایش ۲ و ستایش ۳ کمی زیاد شد. البته این درخواست تهیه کننده و کارگردان اثر بود که این فاصله زمانی به وجود بیاید. به احتمال فراوان مردم از ستایش ۳ نیز استقبال می‌کنند، زیرا قصه این سریال را می‌شناسند و در فصل‌های قبل آن را دنبال کرده اند.

 

بازیگر فیلم "هامون" درباره تفاوت‌های شخصیتی نقش انیس در فصل سوم ستایش نسبت به فصل‌های پیشین اضافه کرد: نقش انیس در فصل دوم کاملاً نسبت به فصل یک عوض شده بود و دیگر آن شخصیت بد و منفی نبود و همچنین در فصل سوم هم این شخصیت تغییرات بسیار زیادی می‌کند. البته بیشتر از این نمی‌توانم در مورد شخصیت بگویم، چون می‌خواهم جذابیت این شخصیت حفظ شود.

 

وی انیس را کاراکتری سخت و پرچالش خواند و تاکید کرد: بازی من در ستایش ۳ تکنیک خیلی مشخصی ندارد که بخواهم بگویم از این تکنیک استفاده کرده ام. بالاخره هر شخص در رشته خود سختی‌های خاص خود را خواهد کشید، اما در مورد نقش انیس در سریال ستایش اعتراف می‌کنم که نقش بسیار سختی بود و من مدت‌ها به دلیل بازی در این نقش افسرده شده بودم، زیرا انیس به شدت روی روحیه خودم تاثیر می‌گذارد.

بازیگر فیلم "فراری" درباره کم کار بودن خود در عرصه سینما افزود: سینما معادلات خاص خودش را داشته و با تلویزیون زمین تا آسمان متفاوت است. سینما سرشار از، اما و اگر و شاید است. سینما مافیای خودش را دارد. من جزو معدود بازیگران مستقل سینما بوده ام و برای بازی نه وارد دسته و گروه خاصی شدم و نه اینکه برای کسب نقش و بازی کردن به کسی باج داده ام.

وی در ادامه اضافه کرد: من بازیگرم و برایم کمیت مهم نیست. برای من مهم آن است که اثر را با چه کیفیتی بازی کنم. همواره می‌خواستم و می‌خواهم در نقش‌هایم چه سینمایی و چه تلویزیونی مثمر ثمر باشم. برای من عنوان یک بازیگر، کار درست انجام دادن مهمتر از بازی در هر کاری است.

این بازیگر سینما با نقد وضعیت فعلی اکران در سینما‌ها ادامه داد: من نمی‌دانم سینما چرا به سراغ فیلمنامه‌های قوی و آثار قدرتمند نمی‌رود. به عنوان مثال فیلم‌هایی مثل فراری و ماجان کم تولید می‌شوند و وقتی هم که ساخته می‌شوند در اکران به راحتی می‌سوزند. این فیلم‌ها می‌توانستند کار‌های بسیار پرفروشی باشند، اما چه حساب کتاب‌هایی در سینما وجود دارد که یک فیلم به این شکل می‌سوزد و در عین حال یک تهیه کننده همزمان چهار فیلم با بیشترین تعداد سینما را داراست. واقعیت امر من از این روابط و مافیا سر در نمی‌آورم.

وی فیلمسوزی در سینما را معضل اکران خواند و تصریح کرد: باید از تهیه کنندگانی که پشت سر هم فیلم هایشان در بهترین زمان اکران می‌شود پرسید که واقعاً چه چیز و معادله‌ای باعث شده آن‌ها اینگونه اکران داشته باشند و بسیاری در چرخه فیلمسوزی قرار گیرند. من که نمی‌دانم به نظرم وضعیت بد اکران در سینما را باید از این دوستان پرسید.

بازیگر فیلم "پشت دیوار سکوت" درباره وضعیت فروش برخی آثار نمایشی روی صحنه تئاتر افزود: از نظر من هر تئاتری نباید بفروشد و اینکه همه می‌خواهند تئاتر پرفروش داشته باشند درست نیست. اگر من همچنان اصرار دارم که با هنرجویانم کار کنم به این دلیل است که اعتقاد دارم یک بازیگر باید علاوه بر بازی به جوانان بازیگری یاد دهد. آموزش بازیگری به جوانان و معرفی آنان به تئاتر و سینما مسئولیت من به عنوان یک بازیگر است.

وی با نقد حضور برخی نابازیگران به سینما اذعان کرد: من با بازیگران جوان کار می‌کنم و به آن‌ها آموزش می‌دهم تا به جای اینکه هنرپیشگان بی هویت سینما را در دست بگیرند؛ این جوانان با استعداد و آموزش دیده به سینما معرفی شوند.

بازیگر سریال "آژانس دوستی" تلاش را لازمه موفقیت بازیگران جوان دانست و ادامه داد: از نظر من همه نمی‌توانند بازیگر شوند. بازیگران جوان باید به شدت تلاش کنند و با کار‌های خوب و پر تعداد خودشان را محک بزنند تا اصلاً بدانند به درد این حرفه می‌خورند یا نه. به نظر من بازیگری کار آزمون و خطاست. به همین دلیل بازیگران جوان باید کار کنند تا تمام این آزمون و خطا‌ها را پشت بگذارند.

تیزانداز درباره آرزو‌ها و برنامه هایش در سال ۹۷ خاطرنشان کرد: بالاخره هر بازیگری آرزو‌های شخصی خودش را دارد و من هم مثل همه بازیگران دوست دارم نقشی خوب و سخت را بازی کنم. بازی در نقش‌های خوب آرزوی هر بازیگری است و من هم طبیعتاً این خواسته را دارم، اما در همین وضعیت فعلی می‌خواهم هر آنچه به من محول می‌شود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنم.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
1
وقتی نقش اینقدر روی بازیگرش تاثیر می زاره
پس بیچاره بیننده این فیلم که چه داستانی دارند
در واقع ما فیلم می بینیم که افسرده بشیم!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار