عصبانیت شفر به اینستاگرام کشیده شد
کد خبر: ۱۱۳۲۵۴
تاریخ انتشار: 2018 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی امروز تمرینات تیمش را آغاز کرده که به نظر می‌رسد از شرایط تیمش راضی نیست. چند روز پیش شفر وقتی به ایران بازگشت پاسپورت وی به دلیل پرداخت نکردن مالیات گرفته شد. در این بین شفر که از این وضعیت بسیار ناراضی است این ناراحتی را به فضای مجازی کشیده و با قراردادن متنی در صفحه اینستاگرامش از مدیریت استقلال به دلایل مختلف انتقاد کرده است.

شفر در پستی که به اشتراک گذاشته، گفته که از مدیریت باشگاه به شدت ناراحت است و قصد حل شدن این مشکلات را دارد. شفر در این پست از مدیریت باشگاه استقلال خواسته که مشکلات قرارداد‌ها را حل کنند و کادرپزشکی این تیم و دکتر نوروزی هم به کادرفنی این تیم برگردند. همچنین او نوشته که تعداد بازیکنی که از باشگاه برای جذب درخواست کرده بیشتر بوده و این باشگاه تنها بخشی از فهرست او را تهیه کرده است.

شفر همچنین در مورد وضعیت تمدید قرارداد تیام، ابراهیمی، جبارف، فرشید باقری و وریا غفوری با باشگاه استقلال هم نوشته که باید هر طور که شده تمدید شود. او در این پست اعلام کرده که ساشا پسرش که عضو کادر فنی استقلال است در حال حاضر در اروپا حضور دارد تا یک کمپ تمرینی و یک بازی دوستانه را برای استقلال فراهم کند.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار