با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم
کد خبر: ۱۱۳۱۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
پر درآمد ترین خواننده های جهان در سال ۲۰۱۷ به انتخاب فوربس نشان می دهد که آمریکایی ها و بریتانیایی ها همچنان در صدر هستند و عنوان پر فروش ترین آلبوم هم به شهرت تیلور سویفت رسیده است. موسیقی همچون سینما و صنعت گردشگری...

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویمبه گزارش «تابناک با تو»؛ پر درآمد ترین خواننده های جهان در سال ۲۰۱۷ به انتخاب فوربس نشان می دهد که آمریکایی ها و بریتانیایی ها همچنان در صدر هستند و عنوان پر فروش ترین آلبوم هم به شهرت تیلور سویفت رسیده است.

موسیقی همچون سینما و صنعت گردشگری در هزاره سوم، مدیون فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی است. جاستین بیبر، خواننده کانادایی موسیقی پاپ تا سلنا گومز و آدریانا گرانده را باید محصولاتی از موسیقی یوتیوبی و اینستاگرامی دانست که موفقیت های چشمگیری را برای آنان در سنین جوانی به ارمغان آورد. فرصت هایی که مایکل و کویین و خیلی از اسطوره های موسیقی قرن بیستم از وجود آن بی بهره بودند. موسیقی امروز را باید تا حد زیادی مبتنی بر فناوری اطلاعات دانست که هم از ساخت تا انتشار، اکو سیستم دیجیتال در گسترش آن نقش مهمی ایفا می کند.

مجله معروف فوربس اخیرا با انتشار فهرستی، پر درآمد ترین فعالان موسیقی جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی را معرفی کرد که در صدر این فهرست، رپر آمریکایی دی دی قرار دارد که ۱۳۰ میلیون دلار به جیب زد. در رده های بعدی، چهره های شناخته شده دیگری همچون بیانسه، التون جان، متالیکا، ادل و جاستین بیبر مشاهده می شود و در فهرست ۲۰ چهره موسیقی که بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند، همچون سال پیش، تیلور سویفت و سلنا گومز که در فهرست ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام قرار دارند، مشاهده می شود.

دی‌دی: پر درآمد ترین موسیقی دان ۲۰۱۷

در صدر فهرست فوربس از پردرآمد های جهان، دی دی را مشاهده میکنیم که رکورد ۱۳۰ میلیون دلاری را ثبت کرد. شان کامز به واسطه تور بین المللی پسر بد یا «Bad Boy Family Reunion»، قرارداد تبلیغاتی و فروش یک‌ سوم سهام شرکت خودش «شان جان» به مبلغ ۷۰ میلیون دلار، به رتبه‌ی نخست این فهرست دست‌ یافته است.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

این رپر امریکایی آمیزه‌ای از کاریزما، هوشمندی و زیرکی در اجرا است که توانسته در قله امپراطوری موسیقی جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار بگیرد. او در زمینه مد و لباس نیز فعالیت های زیادی دارد. اما هنوز فاصله زیادی با موفقیت کسب و کار ویکتوریا بکهام، از گروه اسپایس گرلز پیش روی دارد. او در سن ۱۲ سالگی وارد کسب و کار شد و کار خودش را با کارگری ساده آغاز کرد اما مثل خیلی از نسل امروز آمریکایی، به موسیقی و صنعت سرگرمی عمومی علاقمند شد و در کم تر از دو دهه، به رکوردهای بالایی دست یافت.

بیانسه: از سینما تا موسیقی همچنان موفق

بیانسه، چهره شاخص مد و لباس جهان که با Ivy Park، مخاطبان زیادی را همچون برند JLO جنیفر لوپز شکار کرده است، همچنان در صدر فهرست پر درآمدهای موسیقی جهان قرار دارد. آهنگ ها و آلبوم ها و کنسرت های بیانسه در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز همچون سالهای پیش با استقبال علاقمندان به این چهره سیه چرده موسیقی جهان همراه شد.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

فروش ۱۰۵ میلیون دلاری تور «Queen Bey’s Formation» که در اواخر سال ۲۰۱۶ پایان یافته بود و فقط بخشی از آن در بازه‌ی رتبه‌بندی «فوربز» قرار می‌گرفت، در حدود ۲۵۰ میلیون دلار عایدی داشته است! بیانسه از سال ۲۰۰۸ تا کنون درآمدی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار داشته است. او و همسرش «جِی.زی» اخیرا صاحب یک جفت دوقلو شدند. بیانسه در اینستاگرام مخاطبان بسیار دارد. بیانسه را در beyonce.com دنبال کنید.

درِیک: رقیب جدی جاستین بیبر

در رتبه سوم، شاهد اسمی غیر آمریکایی به نام دریک هستیم. بیش از ۹۰ میلیون دلار فروش، رکوردی است که این ستاره موسیقی پاپ کانادا در ۱۲ ماه گذشته ثبت کرد. او بیشترین نرخ STREAMING را ثبت کرده و بخش عمده‌ای از درآمد خود را از تور برنامه‌ی «Boy Meets World» به‌دست آورده است. او همچنین قراردادهای پول‌سازی با اپل، ‌اسپیریت و نایکی بسته است.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

۹۲ میلیون دلار برای دِ ویکِند

۹۲ میلیون دلار. با حدود ۵/۵ میلیارد استریم طی سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، او را یکی از محبوب های موسیقی بازهای فضای مجازی کرده است. اجراهای آخرین تورش، «آبل مکنن تسفی» سهم چشم‌گیری را در اقتصاد موسیقی نو داشته‌ است.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

۸۸ میلیون دلار برای کولدپلی

در این فهرست شاهد حضور پاپ-راکرهای غیر کانادایی و غیر آمریکایی هستیم که با تو خود به عنوان «سر پُررویا» مخاطبان زیادی را جذب کردند و در استادیوم‌های بسیاری در شهرهای جهان اجرا داشته‌اند که به صورت متوسط در هر شهر ۵ میلیون دلار سود داشته‌ و بیشتر درآمد زندگی حرفه‌ای آن‌ها از این راه بوده است. این گروه موسیقی انگلیسی درامد بیشتری از ادل کسب کردند.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

راکرهای افسانه ای در رده ششم: گانز اند روزِز

۸۴ میلیون دلار. شاید عجیب به نظر برسد اما راکرهای افسانه‌ای با تورهای خود در پنج قاره به عرصه‌ی رقابت بازگشتند و توانستند بدون آنکه قرارداد تبلیغاتی قابل‌توجهی داشته باشند، درآمد خارق‌العاده‌ای کسب کنند.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

دنیا همچون موسیقی قرن بیستم میلادی، به راکرها و موسیقی راک علاقه زیادی داشته و این نوع موسیقی همچنان پر بیننده در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی دنبال می شود.

کولاک پسر کانادایی پر درآمد: ۳۹ میلیون دلار

جاستین بیبر پس از جنجال های ارتباط با سلنا گومز، همچنان در شبکه های اجتماعی پر مخاطب است و در دنیای لایک و فالوها، خیلی ها مشتاقانه دنبال اخبار و ترانه های جدید از او هستند. این خواننده کانادایی، بیشترین درآمد سالانه‌ی حرفه‌ای خود را از بیش از ۱۰۵ اجرای زنده در دوران رتبه‌بندی «فوربز» داشته است.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

او همچنین مبلغ زیادی از قرارداد با برند «کلوین کلاین» (CK) و آیکون‌های جاست‌اموجی (ایموجی‌های جاستین بیبر) و بیش از یک میلیارد چرخش استریمینگ به‌دست آورده است.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

اینستاگرامی جاستین بیبر از مرز ۱۰۰ میلیون فالور گذشت. هم اکنون یک هشتم کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه او هستند

زاده شد برای دویدن و طوفان بروس اسپرینگستین

۷۵ میلیون دلار. آلبوم خاطره‌ساز «زاده‌شده برای دویدن» بروس در حدود ۱۰ میلیون دلار عایدی داشته و دیگر آلبوم او «فصل و شعر» به این درآمد افزوده است. او حالا مدتی است که روی صحنه نمی‌رود تا خود را برای سری جدید اجراهای خود در برادوی آماده کند. این گروه در رده هشتم ثروتمند ترین های موسیقی جهان قرار گرفته است.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

اَدل همچنان پر درآمد

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

خواننده خوش چهره و خوش صدا انگلیسی، میلیون ها دلار درآمد در سال ۲۰۱۷ میلادی بدست آورد و جایزه آلبوم سال را نیز در مراسم گرمی از آن خود گرد. اما همه‌ی درآمد آن برای خود او بود. با وجود رد کردن بسیاری از قراردادهای تبلیغاتی در طول این سال‌ها، او هنوز هم درآمد بسیار زیادی از تورهای پیاپی خود به‌دست می‌آورد.

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

جدید ترین پست ادل به مناسبت ازدواج مگان و هری

متالیکا رتبه دهم

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

شصت و شش میلیون دلار بخشی از درآمدهای متالیکا در سال ۲۰۱۷ میلادی بود. متالیکا به‌عنوان یکی از پیشگامان سبک راک‌متال از دهه‌ی هشتاد تاکنون،‌ به‌تازگی دهمین آلبوم خود با نام «متصل… به خودتخریبی» را منتشر کرده که با موفقیت مالی و استقبال بالای منتقدان مواجه شده است؛ ولی بخش زیادی از سود مالی گروه، از برگزاری تور دور دنیای آنها است که تا بهار ۲۰۱۸ ادامه دارد.

از التون جان تا جنیفر لوپز

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

التون جان با ۶۰ میلیون دلار درآمد و هم چنین تیلور سویفت با ۴۴ میلیون دلار در فهرست پر درآمد ترین فعالان موسیقی جهان قرار گرفت. گفتنی است که آلبوم REPUTATION تیلور سویفت در سال ۲۰۱۷ میلادی عنوان پر فروش ترین آلبوم جهان را بدست آورد. سلن دیون نیز که با تایتانیک کولاک کرد، در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از مرگ همسرش تورهای بسیاری برپا کرد که بیش از ۴۰ میلیون دلار برایش به ارمغان آورد.

آلبوم شهرت تیلور سویفت پر فروش‌ترین آلبوم سال ۲۰۱۷

با پردرآمدهای موسیقی جهان آشنا شویم

جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۷ میلادی کماکان به اجراهای پر استقبال خود در سلسله برنامه‌‌های دائمی «سین سیتی» ادامه می‌دهد و به‌ تازگی تهیه‌کننده و داور برنامه‌ی تازه‌ای به نام «دنیای رقص» شده‌ است که به نظر میرسد تاثیر خوبی روی برندینگ او داشته باشد.

پیش بینی شما از پر فروش ترین آلبوم موسیقی سال ۲۰۱۸ چیست؟

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
نفر اول پر درامد ها درامدي معادل 130 ميليون دلار در سال كه با دلار 8600 تومان امروز ميشه رقمي معادل 1118 ميليارد تومان . حقوق يك كارگر با اضافه كاري و همه مزاياي حقو اولاد و كوفت و زهر مار جمعا ماهي 2 ميليون و سالي 24 ميليون تومانه. خوب 1118 ميليارد تومان را اگر به 24 ميليون تومان تقسيم كنيم ميشه 46583 سال
يعني اگر اون خواننده يك سال كار كنه معادل درامد 46000 سال كار كردن يك كارگره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موندم تو عدالت خداو نظام احسن و حكمت و مصلحت و از اين حرفا ؛ بي نهايت فرق بين دو تا بنده مخلوق خدا ، اخه چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
1
"پیش بینی شما از پر فروش ترین آلبوم موسیقی سال ۲۰۱۸ چیست؟ "

ما دودقیقه دیگه مملکت رو نمیتونیم پیش بینی کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
راحت بدون رانت و اختلاس و احتکارو کلاهبرداری پول درمیارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
ناشناش اولي بنده خدا اعتقاداتش ضعيفه و اگاهيش كمه برو كمي مطالعه كن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار