کشور آسیایی با بیشترین کاربران اینترنت در جهان
کد خبر: ۱۱۳۱۶۶
تاریخ انتشار: 2018 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
بنا به گزارش نظرسنجی که مرکز «بیو ریسرچ» آمریکا انجام داده است، مردم کره ی جنوبی رتبه ی نخست جهان را در زمینه ی استفاده از اینترنت و تلفن های هوشمند کسب کرده اند. آژانس خبری «یونهاب» کره ی جنوبی خبر داد...

آسیایی ها بیشترین کاربران اینترنت در جهان

آسیایی ها بیشترین کاربران اینترنت در جهاناختصاصی «تابناک با تو»؛ یک نظرسنجی در آمریکا که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد نشان داد که ساکنان یک کشور آسیایی بیشترین کاربران اینترنت و صاحب بیشترین گوشی های هوشمند جهان هستند.

بنا به گزارش این نظرسنجی که مرکز «بیو ریسرچ» آمریکا انجام داده است، مردم کره ی جنوبی رتبه ی نخست جهان را در زمینه ی استفاده از اینترنت و تلفن های هوشمند کسب کرده اند.

آژانس خبری «یونهاب» کره ی جنوبی خبر داد در این پژوهش که در جامعه آماری ۴۰ هزار نفری و در ۳۷ کشور جهان انجام شده ۹۴ درصد بالغین در کره ی جنوبی تلفن های همراه هوشمند دارند.

آسیایی ها بیشترین کاربران اینترنت در جهان

پس از کره ی جنوبی کشورهای استرالیا با ۸۲ درصد، هلند، سوئد و لبنان با ۸۰ درصد، اسپانیا ۷۹ درصد، ایالات متحده آمریکا با ۷۷ درصد، اردن ۷۶ درصد و آلمان ۷۶ درصد، بریتانیا ۷۲ درصد، شیلی ۷۲ درصد و کانادا ۷۱ درصد در ردیف های بعدی از نظر داشتن تلفن های هوشمند قرار می گیرند.

کره ی جنوبی با ۹۶ درصد و هلند و استرالیا با ۹۳ درصد بیشترین استفاده کنندگان اینترنت در جهان به شمار می روند.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که مردم کره جنوبی پس از اردن با ۷۵ درصد و لبنان ۷۲ درصد بیشترین فعالیت در فضای مجازی را دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار