اسپانیا دقیق‌ترین تیم جهان
کد خبر: ۱۱۳۱۴۹
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

دومین هفته از مرحله گروهی بیست و یکمین دوره از مسابقات جام جهانی هم رو به اتمام است و تاکنون ۲۹ بازی در این مسابقات انجام شده که نتایج عجیب نیز در این بازی‌ها کم به دست نیامده. یکی از تیم‌های خوب این مسابقات که چهره یک مدعی قهرمانی را از خود نشان داد تیم ملی فوتبال اسپانیا است.

اسپانیایی‌ها که سمبل بازی مالکانه و تبادل پاس‌های زیاد هستند، در روسیه هم ترک عادت نکرده و حداقل در دو بازی نخستی که مقابل پرتغال و ایران داشتند با در دستور کار قرار دادن همین شیوه به مصاف حریفان خود رفتند. شاگردان هیرو نه تنها تاکنون مالکانه‌ترین بازی را در بین ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات به نمایش گذاشتند، بلکه دقیق‌ترین تیم این مسابقات بودند.

تیم ملی اسپانیا با معدل ۷۳ درصد مالکیت توپ، مالک‌ترین تیم حاضر در این مسابقات بود و با چیزی در حدود ۱۴۰۰ پاس صحیح در دو بازی بیشترین تعداد پاس صحیح را در اختیار دارند. دقت بازیکنان اسپانیا در پاس ۹۱ درصد است تا این تیم با این میزان دقت در تبادل پاس دقیق‌ترین تیم جهان باشد.

برزیل با ۸۹/۵ و آلمان با ۸۷/۵ درصد بعد از اسپانیا دومین و سومین تیم دقیق این مسابقات هستند. با این توضیح که در تعداد پاس با فاصله زیادی پشت سر اسپانیایی‌ها قرار دارند. برزیلی‌ها در دو بازی ۱۱۲۲ پاس صحیح تبادل کردند و آلمانی‌ها نیز ۱۱۱۷ بار با پاس‌های صحیح خود یکدیگر را صاحب توپ کرده‌اند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار