واکنش مردم به برند خارجی لباس روحانی +تصاویر
کد خبر: ۱۱۳۱۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته به همراه محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به تله‌کابین توچال رفته بود.

رئیس‌جمهور در این بازدید که به نقل از سایت تله کابین توچال "میهمان مجموعه تفریحی ورزشی توچال" شده بود، از اقدامات انجام شده در راستای بهسازی مسیر کوهنوردی که موجب رضایت‌مندی شهروندان و کوهنوردان گردیده است ابراز رضایت کرده است.

این اقدام رئیس‌جمهور، با واکنش فعالان فضای مجازی روبرو شد و با انتشار تصاویر روحانی در شبکه‌های اجتماعی از بازدید وی در زمانی که کشور با مشکلات فراوان اقتصادی و بحران‌هایی نظیر کم آبی در برخی مناطق جنوب کشور روبه رو است، انتقاد کردند.

برخی از فعالان فضای مجازی به سرزدن رئیس‌جمهور به توچال در اوج مشکلات اقتصادی مردم اشاره و با داغ کردن هشتگ #تله‌-کابین به وی انتقاد کردند:

برخی دیگر از کاربران فضای مجازی نیز به برند خارجی لباس و کفش رئیس‌جمهور درسال حمایت از کالای ایرانی پرداختند.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالحسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
1
واقعا از اینگونه تعییر ها و تنقیص ها و مچ گیری ها حال آدم به هم می خوره. گویی از جهت روانی کاسه صبر و حلم اینجور آدم ها از حالت طبیعی خود خارج شده و به دنبال بهانه گیری مچ گیری و چسبوندن برچسب دلخواه خود هستند. مگر توچال چه مشکلی داره که اینقدر شما نق زدید و انگ زدید و نقص بر رییس جمهور گرفتید که لباس با فلان برچسب پوشیده بیایید به حال سلامت روانی ما هم فکری بکنید. من وقتی اینجور یادداشت ها را می خوانم حالم بد می شود که حواس برخی آدما به کجاس! دنبال چی اند! چی میخاند از جون این مملکت با اینجور حرف زدنا! بیاییم اخلاقی تر باشیم هر چند زیر بار مشکلات هم زجر می کشیم اما صرف اخلاقی بودن نیز ارزش دارد
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
2
انقدر شانتاژ نکنید. معلوم است فیک است. تا دلتان بخواهد ریخته تو بازار مارکهای تقلبی آدیداس و پوما و نایک و آندر آرمور!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
1
علی برکت الله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار