برخورد پلیس راهور با سگ گردانی در شهر‌ها
کد خبر: ۱۱۳۱۲۸
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

رییس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس آمار‌های ما و وزارت کشور ۳۸۰۰نقطه حادثه خیز داریم که تا پایان برنامه چهارم توسعه و تخصیص اعتبارات باید حل و فصل می‌شد. در نوروز ۹۶ بیست درصد از تلفات جاده‌ای ما در همین محل‌های حادثه خیز اتفاق افتاده است.

سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه اولین نشست تخصصی روسا و مدیران پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: دوهزار نقطه حادثه خیز در شهر‌ها و چهار هزار نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور وجود دارد و گویا تلاشی برای رفع آن انجام نمی‌شود. بر اساس آمار‌های ما و وزارت کشور ۳۸۰۰نقطه حادثه خیز داریم که تا پایان برنامه چهارم توسعه و تخصیص اعتبارات باید حل و فصل می‌شد. در نوروز ۹۶ بیست درصد از تلفات جاده‌ای ما در همین محل‌های حادثه خیز اتفاق افتاده است.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: پلیس نظر موافق دارد تا در نزدیکی شهر‌ها با راهداری درباره نقاطی که تصمیم می‌گیرند کاهش سرعت در آن‌ها اعمال شود، همکاری کند.

سردار مهری با اشاره به اینکه پلیس با سگ گردانی در شهر‌ها برخورد می‌کند، افزود: سگ گردانی در داخل خودرو‌ها کد تخلف دارد و همکارانم موظف به برخورد با ابن ناهنجاری هستند.

وی در پایان گفت: ۸۰درصد فوتی‌های تصادفات عابران پیاده و موتورسواران هستند از این رو ایجاد گذرگاه‌های عابر پیاده و پل‌های مکانیزه نقش چشمگیری در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی خواهد داشت.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار