ملکه ای که رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی است
کد خبر: ۱۱۳۱۱۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
او در رشته ی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آمریکایی مصر فارغ التحصیل و در قسمت بازاریابی در یکی از بانک های اردن به فعالیت پرداخت. سپس از بخش بازاریابی به یک شرکت کامپیوتری در عَمّان منتقل شد. او یک کارمند ساده بود که در یک ضیافت...

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیباییاختصاصی «تابناک با تو»؛ از نظر معیارهای زیبایی کامل است. او سلیقه ی خوبی هم در پوشیدن لباس و همراه شدن با مُد روز دارد. فعّال اجتماعی و یک زن به شدّت خانواده دوست است.

ملکه رانیا همسر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن مادر چهار فرزند است؛ او دو پسر به نام های حسین و هاشم و دو دختر به نام های إیمان و سلما‌ دارد.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

در حاشیه ی دیدار ملانیا ترامپ و رانیا عبدالله در سال ۲۰۱۷ میلادی برخی خبرگزاری ها مدّعی شدند که رقابت سختی بین ملانیا ترامپ و رانیا عبدالله برای خوش تیپ تر به نظر رسیدن وجود دارد و‌ هریک از آن دو سعی می کنند تا با لباس و آرایش خود زیباتر از دیگری به چشم بیایند.

در این گزارش با ملکه «رانیا عبدالله» ملقّب به زیباترین بانوی اول جهان و رقیب ملانیا ترامپ در مُد و لباس بیشتر آشنا خواهید شد.‌

«رانيا فيصل صدقي الياسين» دختر یک پزشک فلسطینی اهل طولکرم است. او در سال ۱۹۷۰ میلادی در کویت متولد شد.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

او در رشته ی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آمریکایی مصر فارغ التحصیل و در قسمت بازاریابی در یکی از بانک های اردن به فعالیت پرداخت. سپس از بخش بازاریابی به یک شرکت کامپیوتری در عَمّان منتقل شد.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

او یک کارمند ساده بود که در یک ضیافت شام با ملک عبدالله دوم آشنا شد. این آشنایی شش ماه بعد به ازدواج منجر گردید. آن دو در سال ۱۹۹۳ میلادی با هم ازدواج کردند.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

ملکه ای که رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی است

ملکه رانیا لباس عروسی با طراحی Bruce Oldfield به تن داشت. این لباس طلا دوزی شده و آستین کوتاه بود. لباس عروس وی در تاریخ لباس عروس ملکه های دنیا یک مورد خاص، عجیب و به یادماندنی به حساب می آید.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

رانیا عبدالله به طور رسمی در سن ۲۸ سالگی لقب ملکه را دریافت کرد و کم سن ترین ملکه ی وقت دنیا نام گرفت و نام او در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

او تاکنون چهار کتاب برای گروه سنی کودک نوشته است که از ماجراهای زندگی او در کودکی الهام گرفته شده اند. او به زبان انگلیسی تسلّط کامل داشته و تا حدودی به زبان فرانسه نیز اشراف دارد.

رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی

در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ مجله ی فوربز نام او را در فهرست ۱۰۰ زن قدرتمند جهان ثبت کرد. در سال ۲۰۱۰ زنِ سال شناخته شد و در سال ۲۰۱۱ زیباترین بانوی اول جهان لقب گرفت.

درباره راز جوان ماندن او در سن ۴۸ سالگی به سبک زندگی او اشاره می کنند. رانیا عبدالله صبح خود را با املت، چیپس ذرّت و دانه های خوراکی نرم شده آغاز می کند. این صبحانه یِ مغذی, انرژی زیادی در طول روز به او می دهد. او همچنین روز خود را با یوگا، پیلاتس، کیک بوکسینگ و یا دویدن شروع می کند. وی رژیم غذایی کم قند موسوم بهGlycemic index Diet را دنبال می کند, به همین دلیل نان و پاستا در برنامه ی غذایی او جایی ندارند در عوض حبوبات، پنیر و شکلات تلخ در رژیم غذایی او به وفور خودنمایی می کنند.

ملانیا ترامپ و رانیا عبدالله سال2017
او به لباس های ساده و پوشیده تمایل دارد و از اغراق در اکسسوارها دوری می کند
دامن Versace
برند Prabal Gurung
Givivenchy برند
Giambattista vallig
دامن روکساندا و بلوز Karl Lagerfeld
Monse
برند LAfshar
لباس لویس ویتون
برند والنتیو
دامن سفید با کمربند Tibi

گفته می شود رانیا عبدالله از زیباترین و جذابترین زنان عرب است. موهای رها شده با رنگ قهوه ای طبیعی و پوست شاداب و درخشان، او را از سایرین متمایز می کند. او کرم های پایه ی نرم و غیر درخشان را ترجیح می دهد و به سایه و خط چشم دراماتیک تمایل دارد و برای رژ لب رنگ های آرام و روشن را انتخاب می کند.

در اوقات فراغت چه می کند؟ او از اوقات فراغت برای دویدن استفاده می کند و همچنین دوست دارد تا وقت خود را با خانواده و دوستان بگذراند. به علاوه پختن کیک شکلاتی از کارهای مورد علاقه ی او است.

ملکه ای که رقیب ملانیا ترامپ در مد و زیبایی است

telegram.me/tabnakbato

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
3
1
حالا اگه ادم ملکه نباشه ادم نیست. هیچوخ ندیدم عکس منو بذاری تابناک لیبرال
Chance
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
2
2
شما چه با آب و تاب تعریف میکنید، خبریه ؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
7
2
انگشت کوچیکه ملانیا هم نیست چه زیبایی چه تیپ و ژست
جمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
5
1
به تعبیر شخصی خودتان که هدف اصلی تان کسب درامد است خیلی زیباست. از چاه فاضلاب کن هم اگر بپرسید بهترین چیز چیست؟ انرا فاضلاب مطرح میکند. هر چند منظور از شما ان سایت انگلیسی است که این فرد را مطرح کرده و شما فقط ترجمه اش را منتشر کردید. در واقع یک گلدان درسته داخل دهانش جا میگیرد که اصلا برازنده زن نیست که دهن بزرگ داشته باشد .
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
1
3
اینها ارزش نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
2
8
دختران ایرانی بمراتب از ایشون زیباتر هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
1
6
من هم اگر همچین زندگی داشتم از رانیا زیباتر میشدم. باور کنید.
مژگان
|
Germany
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
7
4
به هیچ وجه نمی تونه به پای کسی برسه که حداقل 15 سال کار مدلینگ حرفه ای انجام داده
ملانیا بسیار خوش هیکله و چهره اش هم زیباست و علاوه بر این دقیقا می دونه چطوری ژست بگیره
ملانیا حقیقتا برگ برنده ترامپ هست
یک هموطن
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
1
3
صرف نظر از فهوای خبر فوق موضوعی که دراین بین بسیار بااهمیت است اصلیت این خاتم که فلسطینی است همان فلسطینی که ما ایرانی هابخاطر آن شدیدا درمعرض تهدیدات .تحریمهای اعمالی آمریکا قرار گرفته ایم اما این خانم باهمسررئیس جمهور خبیث آمریکا رقابت مد وتن آرائی گرفته وهیچ خاصیتی نه درملکه رانیا ونه همسر پرمدال برسینه درقبال تعصب به سرزمین فلسطین نمی بینیم....چه باید گفت؛.شاید درآینده منافع ملی کشورمان وحفظ کیان سرزمینی مان بازتعریف شود.ضمنا فراموش کردم یادآور شوم اسرائیل در کشور این ملکه خانم سفارت خانه دارد.والسلام.
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
1
1
چیزی که عکس ها نشان می دهد این است که این پادشاه اردن بیشتر شبیه یک بی سر و پایی است که از ازدواج با این خانم ذوق مرگ شده است در حالی که این خانم چندان از ازدواج با این آقا خوشحال نیست و حالا یک عمر او را تحمل می کند فقط برای اینکه ملکه بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار