مدل های شینیون فرانسوی ساده و شیک
کد خبر: ۱۱۳۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
شینیون فرانسوی از آن مدل جمع کردن موست که بخاطر ساده و کلاسیک بودن بسیار محبوبیت دارد. این مدل را هم می توانید برای میهمانی های رسمی درست کنید و هم برای دورهمی های دوستانه با لباس های اسپورت. از شینیون فرانسوی کلاسیک گرفته تا جمع کردن برای موهای کوتاه، در این مطلب شما را با مدلهای مختلف این مدل مو آشنا می کنیم.

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیکبه گزارش «تابناک با تو»؛ شینیون فرانسوی از آن مدل جمع کردن موست که بخاطر ساده و کلاسیک بودن بسیار محبوبیت دارد. این مدل را هم می توانید برای میهمانی های رسمی درست کنید و هم برای دورهمی های دوستانه با لباس های اسپورت. از شینیون فرانسوی کلاسیک گرفته تا جمع کردن برای موهای کوتاه، در این مطلب شما را با مدلهای مختلف این مدل مو آشنا می کنیم.

شینیون فرانسوی رسمی

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

این مدل مدرن و در عین حال رسمی است، مدلی ساده که شما می توانید به راحتی با یک پیراهن یقه باز ست کنید.

برای موهای کوتاه

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

معمولا شینیون کردن موهای کوتاه سخت تر است ، همچنین انتخاب مدل برای موی کوتاه نیز دشوارتر از موهای بلند است. این شینیون فرانسوی را به راحتی می توانید روی موهای کوتاه اعمال کنید و چهره ای جذاب داشته باشید.

شینیون فرانسوی کلاسیک

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

شاید بتوان این مدل را یکی از سنتی ترین و کلاسیک ترین مدل های جمع کردن دانست، مدلی که مو را در پشت سردرهم و نامنظم تر نشان می دهد اما در جلو سر بسیار مرتب و جذاب است. این مدل کمی پایین تر از مدل های دیگر قرار می گیرد و معمولا برای اینکه جذاب تر شود در یک سمت آن از گل یا گیره تزیینی استفاده می شود.

جمع بالای سر

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

برخلاف مدل های دیگر شینیون فرانسوی که به نظر می رسد پیچش مو به سمت پایین و روی گردن است، در این مدل مو به سمت بالا پیچیده شده است. این مدل شینیون فرانسوی نیز برای میهمانی های رسمی مناسب خواهد بود.

بستن با چتری های آزاد

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

در بسیاری از مدل های شینیون، مو به صورت کامل جمع می شود. اما اگر می خواهید جلوی موهایتان کمی آزاد باشد یا چتری بماند، این مدل شینیون فرانسوی را امتحان کنید. در این مدل که با ظرافت بیشتری نسبت به سایر مدل ها انجام می شود، مقداری از موهای جلوی سر آزاد مانده و پس از تکمیل کار در پشت سر، موهای جلو به سلیقه و اندازه دلخواه، فر شده یا صاف می ماند.

شینیون فرانسوی شلوغ

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

این مدل مو که کمی درهم و شلوغ تر از سایر مدل ها به نظر می رسد، یک مدل بی نقص و زیبا است به شرطی که روی موهای تازه شسته شده اعمال شود. پس از یک روز موها روغن طبیعی خود را بازگردانده و دیگر نمی توانید این مدل مو را آنطور که می خواهید درست کنید. باید به موهای تازه شسته شده کمی حجم دهید تا این مدل شینیون فرانسوی بهتر دیده شود. برای این کار بهتر است از اتوی مویی که شیارهای بسیار ریز دارد استفاده کنید.

شینیون فرانسوی بافته شده

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

این مدل بسیار جذاب و زیبا است و از جمله فرم هایی است که در بالای سر انجام می شود. موها داخل هم به زیبایی و ظرافت بافته شده و پشت گردن آزاد می ماند. مدلی کلاسیک که با اضافه کردن یک گیره سر تزیینی کوچک می تواند جذاب تر شود.

همراه با گل

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

این مدل زیبا که در پایین سر و بالای گردن بسته شده است بیشتر برای موهای بلند و ضخیم مناسب است. گل تزیینی روی سر آن را تکمیل می کند. این مدل مو به یک سمت تمایل دارد و قرار گرفن گل در سمتی که موی کمتری در آن قرار گرفته است، هارمونی خوبی ایجاد و به این مدل شینیون فرانسوی جذابیت بیشتری میبخشد.

شینیون نامتقارن

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

می خواهید مدل مویی متفاوت تر داشته باشید؟ این مدل که در پشت سر نامتقارن به نظر می رسد می تواند انتخاب خوبی باشد. یک مدل جذاب که هم به موهافرم می دهد هم باعث می شود پرحجم و پرتر به نظر برسد.

مدل پرنسس جنگجو

مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

یک مدل دیگر که در آن مو آزاد و شلوغ است برای افرادی که نمی خواهند مدل موهایشان کسل کننده یا خیلی منظم باشد این مدل پیشنهاد می شود.

در نهایت بد نیست بدانید شینیون فرانسوی از جمله مدل هایی است که به راحتی روی مو انجام می شود و همیشه نیاز به آرایشگاه رفتن نیست. با آموزش یک مدل شینیون فرانسوی ساده می توانید موهایتان را خودتان شینیون کنید.

منبع: بانوی شهر

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
چه خوشگل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار