انگیزه مرموز برای قتل در نیمه‌شب
کد خبر: ۱۱۳۰۹۶
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

پلیس در تلاش است تا انگیزه جوانی را از کشتن صاحب یک ساندویچ‌فروشی کشف کند.

به گزارش خبرنگار ما، خبر کشف جسد مردی مقابل مغازه ساندویچ‌فروشی ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه هفته گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو اعلام و با حضور مأموران در محل کشف جسد و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا ۶۵ ساله است که بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت جسم تیز روی قسمت سینه به قتل رسیده است. کارآگاهان پلیس آگاهی بعد از اطلاع از این قتل وارد عمل شدند و هم‌زمان با شناسایی مقتول که دقیقا مقابل مغازه‌اش به قتل رسیده بود، در تحقیق از خانواده او اطلاع پیدا کردند .

جوانی حدودا ۳۰ ساله به نام بهروز ساعت ۱۲ روز ۱۴ خرداد پس از ضرب‌وشتم شدید مقتول و مجروح‌کردن وی از ناحیه سر تلاش داشت با مواد اشتعال‌زا ساندویچی را آتش بزند که با حضور همسایگان و کسبه موفق به این کار نشد و از محل متواری شد. کارآگاهان هم‌زمان با شناسایی «بهروز» به‌عنوان فردی که با مقتول دارای سابقه اختلاف و درگیری شدید بود، به بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته مغازه ساندویچ‌فروشی و چند واحد تجاری در هم‌جواری محل کشف جسد پرداختند و موفق به شناسایی تصویر بهروز به‌عنوان عامل جنایت شدند. این تصاویر نشان می‌داد مرد جوان در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد هم‌زمان با خروج مقتول از مغازه ساندویچ‌فروشی به وی حمله‌ور شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. متهم حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ در خیابان دماوند دستگیر و در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد، اما پس از مشاهده شواهد و دلایل انکارناپذیر به‌ویژه تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته اعتراف و به ارتکاب جنایت اقرار کرد، اما تاکنون درباره انگیزه خود سکوت کرده است.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص‌شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

شرق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار