بیمارستانی برای درمان معتادان به اینترنت
کد خبر: ۱۱۳۰۹۲
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
بیمارستانی در بریتانیا خود را برای افتتاح نخستین مرکز روان درمانی برای درمان اعتیاد به اینترنت آماده می کند. بودجه ی این مرکز از سوی خدمات بهداشت ملی بریتانیا تأمین می شود. این مرکز درهای خود را در غرب لندن و در طول دو هفته ی آینده به سوی معتادان به اینترنت ...

بیمارستانی برای درمان معتادان به اینترنت

بیمارستانی برای درمان معتادان به اینترنتاختصاصی «تابناک با تو»؛ بیمارستانی در بریتانیا خود را برای افتتاح نخستین مرکز روان درمانی برای درمان اعتیاد به اینترنت آماده می کند. بودجه ی این مرکز از سوی خدمات بهداشت ملی بریتانیا تأمین می شود.

بنا به گزارش اسکای نیوز، این مرکز درهای خود را در غرب لندن و در طول دو هفته ی آینده به سوی معتادان به اینترنت خواهد گشود.  خدمات این مرکز نخست تمرکز و اولویت دادن بر کسانی است که به بازی های ویدیویی اعتیاد دارند و پس از آن افرادی که معتاد به اینترنت هستند در فهرست درمان جویان قرار می گیرند.

«هرینیتا باودن جونز» مؤسس این مرکز می گوید علاوه بر درمان معتادان، به ارائه ی نصایح و توصیه هایی به خانواده ها و انجام پژوهش هایی نیز در این زمینه خواهیم پرداخت.

بیمارستانی برای درمان معتادان به اینترنت

گفتنی است که سازمان بهداشت جهانی اعتیاد به بازی های ویدیویی را در ضمن اختلالات سلامت عقلی معرفی کرده، همین امر سبب شده تا گروه های پزشکی درباره ی باز کردن مراکزی برای درمان «قربانیان» چاره اندیشی کنند.

این سازمان می گوید تنها تعداد اندکی هستند که تا سر حد اعتیاد به بازی های ویدیویی می پردازند و نمی توانند خود را در برابر این سرگرمی مجازی کنترل کنند.

این بیمارستان به تعداد معتادینی که در طول هفته های آینده به این مرکز روان درمانی مراجعه خواهند کرد اشاره ای نکرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار