جلوگیری از ورود آمریکایی‌ها به کاشمر
کد خبر: ۱۱۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

غلامرضا طالعی ، دادستان کاشمر ،دیروز در دومین روز از هفته قوه قضائیه ،  در خصوص ورود اتباع آمریکایی و صدور مجوزهای شکاری که در بسیاری از شهرهای کشور صادر و انجام شده بود، گفت: به رغم اینکه برای کاشمر هم این مجوز صادر شده بود اما جلوی آن گرفته شد.

دادستان کاشمر با بیان اینکه دستور داده شد که آمریکایی‌ها حق ندارند به این منطقه بیایند، افزود: با اختیارات قانونی که داشتیم از ورود این افراد جهت شکار به منطقه جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه برای کاشمر جهت شکار پنج راس قوچ توسط دو نفر از اتباع آمریکایی مجوز صادر شده بود، بیان کرد: به خاطر رعایت برخی از مسائل طی نامه‌ای از محیط زیست خواسته شد از این اقدام پیشگیری کرده و اعلام کردیم که حق ورود اتباع آمریکایی به این شهرستان وجود ندارد.

طالعی بیان کرد: جای سوال است که وقتی آمریکا در سطح بین المللی دشمنی خود را به طور علنی اعلام می‌کند و تاکید براین مطلب دارد و اقدام هم می‌کند چرا باید اتباع آمریکایی به دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور آمده و این اقدام را انجام دهند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
از بیگانه گله ای نیست کهقیافه حق به جانب میگیری وقتی خودتان مجوز شکار و کشتن حیوانات را برای تفریح یک عده صادر می کنید. از قتل و آزاز حیوانات دست بردارید.
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
این چه اختیارات قانونی است که همه دارند الا دولت؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار