روایت یک خبرنگار از بدبختی مردم آمریکا+عکس
کد خبر: ۱۱۳۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 23    -    ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

خبرنگار سی‌بی‌اس: در پورتوریکو (آمریکا)، ۹ ماه بعد از طوفان ماریا، ۳۲۵۵ خانه هنوز برق ندارند؛ بسیاری از این خانه ها، بیش از یک نفر زندگی می‌کنند. شاید یک ماه دیگر طول بکشد که برق این خانه‌ها وصل شود.

روایت یک خبرنگار از بدبختی مردم آمریکا+عکس

فردا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
5
آخیش. بیان ایران زندگی کنن
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
2
که چی هان؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
6
تابناک
پورتور ریکو جز ایالت های آمریکا نیست و وضعیت اون به صورت تحت کنترل یا unincorporated territory هست و آمریکا ایشان رو با یک فرماندار کنترل میکنه . سال 2007 در نظر سنجی که انجام شد بیش از 70 درصد ساکنان این جزیره پیوستن به خاک آمریکا رو بر خودمختاری ترجیح دادند. این جزیره تنها 3 میلیون نفر جمعیت داره و سالانه بیش از 21 میلیارد دلار فقط کمک مالی از آمریکا دریافت میکند. جهانگردان زیادی سالانه به این کشور زیبا سفر میکنند.
اگر این خبرنگار خارجی سفری به جنوب ایران مثل سیستان، بندرعباس، کرمان، بشاگرد و ... میکرد دیگه محال ممکن بود این تویت بی معنی را منتشر کنه.
ترامپ در وعده های انتخاباتی خود گفته بود که این کمک مالی به پورتوریکو باید قطع بشه و به مردم آمریکا اختصاص داده بشه و بیشتر این اخبار کذب از طرف دموکرات ها و برخی از جمهوری خواهان مثل خانواده بوش و .... و به دلیل ناراحتی که از وی ناشی از شکست انتخاباتی دارند منتشر میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار