تصادف در محور ساوه -همدان موجب مصدومیت ۸ نفر شد
کد خبر: ۱۱۲۹۵۰
تاریخ انتشار: 2018 June 23    -    ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه-همدان، هشت نفر مجروح شدند.

نعمت الله عزیزی اظهار داشت: این حادثه رانندگی جاده‌ای بعد از ظهر امروز (جمعه) در محور قدیم ساوه به همدان، جاده سد الغدیر ساوه به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه آر-دی با یکدیگر برخورد کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه، بلافاصله نیرو‌های امدادی اورژانس شهری دو و سه ساوه و همچنین نیرو‌های هلال احمر قیطانیه به محل سانحه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: این سانحه جاده‌ای تلفات جانی به دنبال نداشت، اما هشت نفر از سرنشینان هر دو خودرو دچار جراحت و مصدومیت شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: به علت گرفتار شدن تعدادی از مصدومان مذکور در خودرو، عملیات رهاسازی مجروحان نیز توسط نیرو‌های هلال احمر و آتش نشانی ساوه انجام شد.

وی عنوان کرد: مصدومان حادثه پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیرو‌های اورژانس، به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار