نگهداری مهاجران در قفس در آمریکا +عکس
کد خبر: ۱۱۲۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 20    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

تصاویر و فیلم تازه منتشر شده نشان می‌دهند دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا خانواده‌های مهاجران بازداشت‌شده را در قفس‌های بزرگ نگهداری می‌کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی که سیاست‌های دولتش به جدا شدن هزاران کودک مهاجر از خانواده‌هایشان منجر شده روز دوشنبه گفت: «آمریکا به اردوگاه مهاجران و تأسیسات نگاه‌داری پناهجویان تبدیل نخواهد شد.»

نگهداری مهاجران در قفس در آمریکا +عکس

در همین حال، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند تا ماه آگوست شمار کودکان خانواده‌های مهاجر که پس از بازداشت والدین آنها سرپرستی‌شان در اختیار دولت آمریکا قرار می‌گیرد، ممکن است به 30 هزار نفر برسد.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند دولت ترامپ ظرف هفته‌های گذشته با اجرای سخت‌گیرانه سیاست‌های مهاجرتی باعث جدایی هزاران کودک از والدینشان در نقاط مرزی آمریکا شده است. برخی از فعالان حقوق مهاجران گفته‌اند مقام‌های آمریکایی زنان را هم از نوزادهایشان جدا می‌کنند اما وزارت امنیت داخلی آمریکا آن را انکار کرده است.

نگهداری مهاجران در قفس در آمریکا +عکس

دولت ترامپ در هفته‌های گذشته بزرگسالانی که قصد دارند وارد آمریکا شوند را بازداشت کرده و آنها را روانه بازداشت‌گاه‌های موقتی کرده است. از آنجا که در آمریکا بازداشت کودکان به همراه والدینشان ممنوع است، این سیاست به جدایی کودکان خردسال از والدینشان منجر شده است. سرپرستی کودکان همراه این مهاجران به وزارت سلامت و بهزیستی سپرده می‌شود.

کاربران در فضای مجازی فیلم‌ها و تصاویر زیر را از نگهداری مهاجران بازداشت‌شده در قفس منتشر کرده‌اند. وزیر امنیت داخلی آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا این تصاویر و فیلم‌ها را دیده گفت: «این تصاویر را ندیده‌ام، اما به بازداشتگاه‌ها سر زده‌ام.»

وزیر امنیت داخلی آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا خواستار ارائه تصویری از آمریکا است که در آن کودکان جداشده از والدینشان گریه می‌کنند گفت: «تصویری که می‌خواهم از آمریکا وجود داشته باشد، وجود یک نظام مهاجرتی است که از مرزهای ما محافظت می‌کند و ایده‌آل‌های بشردوستانه ما را حفظ می‌کند.»

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
شما همچی رو با هم قاطی میکنید؟
اونها اقدامات احتیاطی رو انجام میدن. خیلی از افرادی که به آمریکا مهاجرت میکنن افراد سالمی نیستن به خصوص آنهایی که از مرز مکزیک وارد میشن بسیاری از اونها قاچاقچی های مواد مخدر هستند. و این مواد مخدر را در معده خود و یا کوکان خود جاسازی میکنند.
کاش ما هم در مرزهایمان با افغانستان، پاکستان،و عراق از همین روش آمریکایی ها استفاده میکردیم. هر سال بیش از 100 نفر از جوانان کشور با سن 18 تا 24 سال در همین مرزها به شهادت میرسن.
خوب با پولی که امثال آقای خاوری زحمت کشیدن بردن کانادا میشد تمام این مرزها رو با دیوارهای بتنی با تجهیزات جدید نظارتی مجهز کرد.
از افغانستان، پاکستان و عراق جز شر چیزی به ما نمیرسه. به نظرم باید یک دیوار مثل دیوار چین در مرز با این کشورها بسازیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار