خالکوبی‌های سه بعدی عجیب و ترسناک!
کد خبر: ۱۱۲۵۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
فارغ از بحث خوب یا بد بودن خالکوبی، این امر، هنری است که طرفدارانی در سراسر دنیا دارد.

خالکوبی‌های عجیب و ترسناک!اختصاصی تابناک باتو؛ فارغ از بحث خوب یا بد بودن خالکوبی، این امر، هنری است که طرفدارانی در سراسر دنیا دارد. امروزه و با گسترش صنعت، طرفداران خالکوبی به سمت خالکوبی‌های سه بعدی رفته‌اند. این نوع خالکوبی‌ها علاوه بر ظاهر طبیعی که دارند، گاه بسیار دلهره‌آور و ترسناک هستند. در ادامه تصاویری از خالکوبی‌های عجیب و ترسناک را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: lifebuzz

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
3
15
تابناک عزیز
درسته که این خالکوبی ها خیلی زیبا هستند و بسیاری از جوانان با دیدن این تصاویر ممکن به سرشون بزنه که برن خالکوبی کنن اما در اینجا یک هشدار برای جوانان دارم
اکثرا افرادی که خالکوبی رو انجام میدن متاسفانه افرادی هستند که حتی دیپلم هم ندارن و چیزی به اسم استریل کردن و بهداشت و استفاده از وسایل یکبار مصرف براشون بی معنیه.
افراد زیادی هستند که زندگی سالمی داشتند اما به خاطر یک اشتباه کوچک در جوانی و انجام خالکوبی یا پیرسینگ، قلیان کشیدن، تزریق مواد، اصلاح در آرایشگاه به خصوص با تیغ، رفتن به دندان پزشکی های ارزان قیمت متاسفنه گرفتار ایدز و هپاتیت شدند.
ایدز و هپاتیت بیماری های خاموشی هستند وحداقل 5 سال طول میکشه تا بیدار بشن و فرد رو به کام مرگ بکشونن و متاسفانه غیر از اینکه خود فرد رو نابود میکنن زندگی خانواده و نزدیکان آن فرد را هم به واسطه احتمال انتقال بیماری نابود میکنن.
دوستان عزیز
کارهایی که در زندگی انجام میدیم و غذایی که میخوریم قطعا در مسیر زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت. فردی که هر روز یک نوشابه و بستنی میخوره، نباید انتظار داشته باشه که لاغر بمونه چنین فردی بعد از یکسال وزنش بیش از 70 کیلو خواهد شد.
کسی که مال حرام میخوره و مدام در حال غیبت، بدگویی و زیر آب زنی هم هست قطعا تاثیر این عملکردش رو در زندگی خودش خواهد دید.
پاسخ ها
زیبا احمدپور از تبریز
| |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
دل شکستن هم همینطوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
8
0
درووووغ می گه ــ ـ ـ ـ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
10
1
چه ربطی داشت بنده خدا! کلی افراد خالکوبی دارند و آدم حستبیهم هستند. کلا از سالها قبل بی خود و بی جهت در ایران این طور جا افتاده که افراد مجرم و شرور خالکوبی می کنند. اصلا همچین چیزی نیست. درضمن خالکوبی در شکل جدید کاملا استریل بهداشتی و با سوزنهای یک بار مصرف انجام میشه. این حرفها چیه میزنی بنده خدا سال 2018!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
1
1
من فقط نفهمیدم ربط تتو با دل شکستن چیه خدا همه دل شکسته ها را شفا بده با گفتنش زخمها بهتر نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار