پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل دو ماه اخیر در جهان
کد خبر: ۱۱۲۳۸۷
تاریخ انتشار: 2018 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

در سه ماهه اول ۲۰۱۸ آیفون X. توانست لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود کند. با این حال بنابر جدیدترین گزارش، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در ماه آوریل این عنوان را به نام خود ثبت کردند.

دو گوشی گلکسی S۹ پلاس و گلکسی اس ۹ به ترتیب در مقام‌های اول و دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ماه آوریل قرار گرفته اند. در مقام سوم آیفون ایکس حضور دارد. هر یک از نمایندگان سامسونگ سهمی برابر با ۲.۶ درصد از بازار‌های جهانی دارند.

علاوه بر جدیدترین پرچمداران سامسونگ شاهد حضور گلکسی اس ۸ در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه آوریل نیز هستیم. این گوشی هوشمند در مقام دهم قرار گرفته است. بر اساس گفته Counterpoint افت قیمت این اسمارت فون افزایش فروش آن را در پی داشته است.

در حالی که گوشی‌های تولیدی اپل در مقام اول قرار ندارند، ۵ آیفون در لیست شرکت تحقیقاتی Counterpoint خودنمایی می‌کنند. آیفون X. و آیفون ۸ پلاس با سهمی برابر با ۲.۳ درصد در مقام‌های سوم و چهارم قرار گرفته اند و آیفون ۸ نیز با سهم ۲.۲ درصدی خود مقام پنجم را تصاحب کرده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل دو ماه اخیر در جهان

در مقام‌های هفتم و نهم این لیست به ترتیب شاهد قرارگیری آیفون ۶ و آیفون ۷ هستیم. در این لیست دو نماینده از شرکت شیائومی حضور دارند. گوشی‌های شیائومی ردمی ۵A و ردمی ۵ پلاس به ترتیب مقام‌های ششم و هشتم را تصاحب کرده اند.

در حالی که فروش آیفون‌های اپل در مقایسه با گذشته کاهش پیدا کرده اند، این شرکت همچنان در این صنعت حضور قدرتمندی دارد. انتظار می‌رود با معرفی گلکسی نوت ۹ در تابستان سال جاری فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ با افزایش مواجه شود.

با توجه به گزارش‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده اند انتظار می‌رود شیائومی بتواند به موقعیت مناسبی در بازار گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند و در آینده هواوی تبدیل به بزرگترین برند تولیدکننده اسمارت فون در جهان تبدیل شود.

کلیک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار