خبر‌های بدی برای هواداران بازیگر اکشن هالیوودی
کد خبر: ۱۱۲۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

مقامات قضایی لس آنجلس خبر‌های بدی برای هوادارن سیلوستر استالونه دارند.

مقامات قضایی لس آنجلس اعلام کرده اند که گروه مفاسد جنسی آن‌ها مشغول بررسی پرونده‌ای از سیلوستر استالونه است. گرگ ریزلینگ سخن گوی دفتر دادستانی منطقه اگرچه جزئیات زیادی از این پرونده را مطرح نکرد، اما گفت: آن را پلیس سانتا مانیکا پیگیری می‌کند.

هر چند مارتین سینگر وکیل سیلوستر استالونه در مصاحبه با شبکه CNN اتهامات فساد اخلاقی موکلش را رد کرده و ادعا می‌کند که آقای بازیگر زیر بار اتهامات نرفته و نخواهد رفت. سینگر همین طور به رفتار مقامات قضایی لس آنجلس هم اعتراض کرده و گفته این که بازپرس پرونده و پلیس اطلاعاتی از این دست را اعلام می‌کنند ظالمانه است چرا که باعث می‌شود عموم مردم فکر کنند واقعا چیزی در جریان است. او همین طور می‌گوید زنی که با استالونه در دهه ۸۰ میلادی رابطه داشته و حالا موضوع این پرونده است، با اختیار خودش و رضایت کامل در کنار بازیگر فیلم «رمبو» بوده است.

در ماه دسامبر گذشته پلیس سانتا مانیکا اعلام کرده بود که تحقیقات خودش را بر روی پرونده شکایت از سیلوستر استالونه آغاز کرده است. ظاهرا موضوع این شکایت به سوء استفاده جنسی در دهه ۹۰ میلادی بر می‌گردد. زمانی که بازیگر شناخته شده فیلم‌های اکشن هالیوودی در اوج دوره کاری خودش بوده است. باید دید آیا استالونه هم به سرنوشت هاروی وینشتاین و کوین اسپیسی دچار می‌شود یا می‌تواند از مخمصه‌ای که گرفتار آن شده فرار کند.

فردا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
1
این خانم تا الان خواب تشریف داشته
توی امریکا شکایت از افراد پولدار و سلبریتی ها برای اینکه چیزی ازشون بکنن خیلی رواج داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار