بلیت‌هایی با قیمت‌های نجومی برای تماشای فوتبال
کد خبر: ۱۱۲۳۷۹
تاریخ انتشار: 2018 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

رخی از سینما‌ها با سوءاستفاده از مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، بلیت‌هایی با قیمت‌های نجومی را برای تماشای این مسابقات می‌فروشند. همچنین شهرداری تهران برای دیدن فوتبال در فضای باز از مردم پول می‌گیرد!

امسال هم برخی از سینمادار‌ها برای کاسبی بیشتر اقدام به نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سالن‌های خود کرده‌اند. جالب اینجاست که سینمادار‌ها برای نهایت استفاده، قیمت بلیت را برای نمایش فوتبال افزایش داده‌اند و برای هر بلیت، ۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. اما در این میان برخی از سینما‌ها نیز با سوءاستفاده از استقبال مردم از مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان، قیمت‌هایی نجومی را برای بلیت‌های این مسابقات تعیین کرده‌اند!
خبرگزاری فارس از فروش بلیت ۹۵ هزار تومانی برای تماشای مسابقه تیم‌های ایران و مراکش توسط سینمای برج میلاد گزارش داد. این درحالی است که این افزایش قیمت غیرقانونی است و نهاد‌های قضایی باید با عوامل چنین سوءاستفاده‌ای که حکم کلاهبرداری از مردم را دارد برخورد کنند.
براساس این گزارش، شهرداری تهران نیز در فضای میان باغ کتاب تهران و پردیس سینمایی باغ کتاب بیش از ۳۰۰ صندلی گذاشت تا مخاطبان باغ کتاب بازی‌های جام جهانی را ببیند؛ اما‌اشتباه نکنید، هیچ اقدام تحسین‌برانگیزی صورت نپذیرفته است. شهرداری تهران برای یکایک آن صندلی‌ها بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی به فروش رساند.

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار