آزمایش اولین موتور سیکلت بدون راننده!
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰
تاریخ انتشار: 2018 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
انگلیسی‌ها از طراحی و ساخت موتور سیکلت بدون راننده خبر دادند. در حالی که همه این روز‌ها به دنبال ایده خودرو‌های بدون راننده هستند، یک مهندس انگلیسی اولین موتورسیکلت بدون راننده را ابداع کرده است.

­آزمایش اولین موتور سیکلت بدون راننده!انگلیسی‌ها از طراحی و ساخت موتور سیکلت بدون راننده خبر دادند. در حالی که همه این روز‌ها به دنبال ایده خودرو‌های بدون راننده هستند، یک مهندس انگلیسی اولین موتورسیکلت بدون راننده را ابداع کرده است. توروکوئیل روز مارتین (Torquil Ross-Martin) سازنده این موتورسیکلت باور دارد این وسیله می‌تواند روزی به وسیله‌ای به مراتب ایمن‌تر از آنچه افراد امروز می‌رانند، تبدیل شود.

وی معتقد است یک رایانه، عملکردی به مراتب بهتر از انسان دارد، زیرا همواره تمرکز خود را حفظ می‌کند. در حالی که برای رفت و آمد، فرد باید به طور کامل روی کاری که انجام می‌دهد تمرکز کند. وقتی شما به سوی دفتر کارتان می‌روید روی کار‌هایی که قرار است انجام دهید تمرکز دارید یا اینکه دیرتان شده است یا مواردی از این دست؛ از این رو این همان حوزه‌ای است که باعث می‌شود به دنبال افزایش ایمنی تردد کنندگان باشیم. به باور مهندسان، حرکت سریع و چالاک موتورسیکلت‌ها به این معنی است که باید با آن‌ها خودرو‌های بدون راننده را محک زد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار