بیرانوند، تاثیرگذارترین بازیکن بازی با مراکش بود
کد خبر: ۱۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: 2018 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص برد شب گذشته تیم ملی ایران مقابل مراکش، اظهار داشت: برد خوبی بود و معلوم بود بازی از سوی تیم ملی کشورمان با برنامه جلو می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل اسپانیا و پرتغال هم کی‌روش با همین ترکیب تیم را به میدان خواهد فرستاد یا خیر، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به نظرم کی‌روش هم برای 2 بازی آینده با برنامه خاص آن بازی‌ها به میدان خواهد رفت.

کارشناس فوتبال کشورمان درمورد انتخاب مهاجمان تیم ملی در ترکیب اصلی و اینکه آیا بهتر نبود از قوچان‌نژاد یا طارمی در ترکیب اصلی استفاده می‌شد، تصریح کرد: در این مورد نظری ندارم. ما از قصد کی‌روش خبری نداریم و باید ببینیم در بازی‌های آینده از کدام بازیکنان در این پست استفاده خواهد کرد.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن میدان از نظر او کدام بازیکن بوده است، گفت: علیرضا بیرانوند در این بازی با واکنش‌های خوبش تاثیرگذارترین و یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

وی در پایان در خصوص 2 بازی آینده تیم ملی، خاطرنشان کرد: ما 2 بازی سخت پیش‌رو داریم که در این 2 بازی حساس باید دقیق و بدون اشتباه ظاهر شویم تا بتوانیم به صعود فکر کنیم.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار