استفاده از صدای «باب راس» برای خوابیدن+عکس
کد خبر: ۱۱۲۱۶۸
تاریخ انتشار: 2018 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

سازندگان اپلیکیشن " Calm" قصد دارند برای ترغیب مردم به خواب با کلمات آرامش‌بخش، از صدای "باب راس" استفاده کنند.

سازندگان یک اپلیکیشن در زمینه سلامت ذهن، از صدای "باب راس" برای آرامش بخشیدن به مردم و ترغیب آنها به خوابیدن استفاده می‌کنند.

"باب راس" (Bob Ross)، نقاش مشهور آمریکایی، سازنده و مجری برنامه "لذت نقاشی" بود که برای بیش از 10 سال از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا و کانادا پخش می‌شد. این هنرمند، با بیان شیوا و جذاب خود سعی داشت به همه ثابت کند می‌توانند مانند او نقاشی کنند. راس، در چهار ژوئیه سال 1995، در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان از دنیا رفت.

استفاده از صدای «باب راس» برای خوابیدن+عکس

اکنون، اپلیکیشنی موسوم به "نقاشی با باب راس" برای تلفن همراه طراحی شده است که در آن، ویدئوهای برنامه لذت نقاشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. هدف از ساخت این اپلیکیشن، کمک به مردم در خوابیدن با استفاده از کلمات آرامش‌بخش است.

" Calm" در میان اپلیکیشن‌های برتر در زمینه سلامت ذهن قرار دارد و تاکنون بیش از 22 میلیون بار توسط مردم دانلود شده است.

استفاده از صوت برنامه لذت نقاشی، تاکنون مجاز نبوده است. نخستین بخش این اپلیکیشن، هفته گذشته عرضه شد و قرار است دو بخش دیگر نیز در تابستان، ارائه شوند. در صورت موفقیت این طرح، ممکن است سازندگان " Calm" بتوانند مجوز ساخت مجموعه‌های آینده را با استفاده از برنامه‌های راس دریافت کنند.

"ژوان کوالسکی" (Joan Kowalski)، رئیس شرکت باب راس گفت: ما هر روز از مردم می‌شنویم که برای شنیدن صدای باب راس، ویدئوهای برنامه او را می‌بینند. شاید آنها فکر کنند که به خواب رفتن با صدای باب، شرم‌آور و توهین به اوست اما ما باور داریم که باب، این کار را دوست خواهد داشت.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار