اینترپل در جستجوی سیف علی خان؛ پلیس بمبئی او را احضار کرد!
کد خبر: ۱۱۲۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
منابع مطبوعاتی گزارش دادند که سیف علی خان از سوی اینترپل اخطاریه ای قانونی دریافت کرده و قرار است از سوی پلیس بمبئی تحقیقاتی درباره ی او صورت بگیرد. دلیل این پیگرد

اینترپل در جستجوی سیف علی خان؛ پلیس بمبئی او را احضار کرد!

اینترپل در جستجوی سیف علی خان؛ پلیس بمبئی او را احضار کرد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ به نظر می رسد ماجراهای غیر منتظره ای در زندگی سیف علی خان ستاره ی بالیوود و خواهرش سوها علی خان در حال رخ دادن است.

اما بخوانید از سیف علی خان:
منابع مطبوعاتی گزارش دادند که سیف علی خان از سوی اینترپل اخطاریه ای قانونی دریافت کرده و قرار است از سوی پلیس بمبئی تحقیقاتی درباره ی او صورت بگیرد. دلیل این پیگرد صید غیرقانونی گراز وحشی در بلغارستان عنوان شده است. درباره ی جزئیات ماجرا آمده است که دولت بلغارستان از اینترپل درخواست کرده تا سیف علی خان را احضار کنند. گفته می شود در همین راستا وکیل سیف علی خان از سوی پلیس بلغارستان بازداشت شده است.

براساس گزارش های مطبوعاتی یک دلال بدون اجازه و کسب مجوزهای لازم زمینه ی شکار گراز وحشی را برای سیف علی خان فراهم کرده است. بنا به قوانین شکار در این کشور صیاد باید مجوزهای قانونی را از سوی کشور خودش و کشور مقصد دریافت کرده باشد. اما در هند برای حفظ و حمایت از حیوانات مجوز هیچ گونه صیدی داده نمی شود.

این اولین باری نیست که سیف علی خان به دلیل شکار غیرقانونی کارش به دادگاه می کشد. چندی پیش هم او به دلیل شکار غیرقانونی که سلمان خان تدارک دیده بود و از او هم دعوت کرده بود پایش به دادگاه باز شد.
پلیس هند هم اعلام کرده که در این ماجرا همه ی مدارک و مستندات را به سیف علی خان فرستاده و روند اداری ماجرا در حال پیگیری است.

اینترپل در جستجوی سیف علی خان؛ پلیس بمبئی او را احضار کرد!

سیف علی خان و خواهرش سوها

سوها علی خان:
اما سوها علی خان دیگر ستاره ی بالیوود و خواهر سیف علی خان تصمیم گرفته برای مدتی نامعلوم از دنیای هنر و بازیگری خداحافظی کند. او گفته تا دخترش به اندازه ی کافی بزرگ نشود در هیچ فیلم بلند و اثر هنری بازی نخواهد کرد. او این تصمیم را شخصی عنوان کرده و گفته که می خواهد از دخترش که تمام زندگی اش است به خوبی نگهداری کند.

اینترپل در جستجوی سیف علی خان؛ پلیس بمبئی او را احضار کرد!

اینترپل در جستجوی سیف علی خان؛ پلیس بمبئی او را احضار کرد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
2
بندگان خدا فکر کردند اروپا هم شبیه کشورهای جهان سومه که طبق قانون پول داشته باش هر غلطی دلت میخواد بکن اداره بشه تازه بلغارستان جزو کشورهای درپیت اروپاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار