ازدواج بدون اجازه والدین در ژاپن!
کد خبر: ۱۱۲۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
قانون جدید در ژاپن به جوانان این کشور اجازه می دهد که با رسیدن به 18 سالگی بدون اجازه والدین ازدواج نمایند. مجلس نمایندگان ژاپن، قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن سن قانونی از 20 سال به 18 سال کاهش می یابد.

ازدواج بدون اجازه والدین در ژاپن!

ازدواج بدون اجازه والدین در ژاپن! به گزارش «تابناک با تو»؛ به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش کانال تلویزیونی NHK ، قانون جدید در ژاپن به جوانان این کشور اجازه می دهد که با رسیدن به 18 سالگی بدون اجازه والدین ازدواج نمایند.

مجلس نمایندگان ژاپن، قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن سن قانونی از 20 سال به 18 سال کاهش می یابد. این قانون از سال مالی 2022 از که از اول اوریل آغاز می گردد به اجرا درخواهد آمد.

این قانون که توسط 169 نفر از 238 نماینده مجلس نمایندگان پارلمان به تصویب رسید، به جوانان این کشور اجازه می دهد که با رسیدن به سن 18 سالگی، بدون اجازه و ضمانت والدین ازدواج نمایند.

ازدواج بدون اجازه والدین در ژاپن!

در حال حاضر، قانون در ژاپن به جوانان زیر 20 سال اجازه می دهد که فقط با رضایت والدین شان ازدواج نمایند و آنها بدون اذن پدر نمی توانند ازدواج کنند. طبق قانون جدید، سن ازدواج برای هر دوجنس دختر و پسر برابر خواهد بود.

ژاپنی ها با رسیدن به سن 18 سالگی می توانند شخصا کارت های اعتباری داشته باشند و گواهینامه رانندگی دریافت کنند؛ به خارج از کشور شان سفر نمایند. با این حال، قانون جدید به معنای کاهش سن ژاپنی ها برای مصرف الکل، سیگار و... نیست. این ممنوعیت بررای افراد زیر 20 سال همچنان وجود دارد.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
3
اینجا که دختر باید 28 سالش باشه با حداقل مدرک فوق لیسانس و اشتغال به کار رسمی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار