صندوق وام خانگی ترفندی برای کلاهبرداری یک زن بود
کد خبر: ۱۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: 2018 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

 زنی که با شگرد تشکیل صندوق وام خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی می‌کرد، به دام قانون افتاد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان اهواز با شگرد‌های متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمایند، بیان داشت: پیگیری و رسیدگی ویژه این پرونده در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی به انجام تحقیقات و بررسی‌های دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس اشاره و اذعان کرد: در این خصوص زنی که خود را با هویت "ف – م" بین همسایگان به عنوان فردی دلسوز و همدرد معرفی می‌نمود شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت: وی با استفاده از ترفند‌های متقلبانه به منظور کمک به حال معیشت همسایگان اقدام به تشکیل صندوق خانگی می‌کرد و براساس قرعه به صورت ماهیانه به تعدادی از اعضای صندوق وام پرداخت می‌نمود و از این طریق اعتماد همسایگان را جلب و اقدام به کلاهبرداری می‌نمود.

سردار عباس زاده با اشاره به انجام تحقیقات انجام شده و شناسایی ۸ نفر از مالباختگان تصریح کرد: بنا بر اظهارات آن‌ها زنی با هویت مذکور و با استفاده از شیوه و شگرد متقلبانه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از همسایگان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمه پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر شد، افزود: وی در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد. 

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار