شهادت مأمور زخمی شده در حادثه فرار هالیوودی یک زندانی
کد خبر: ۱۱۱۸۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

یکی از ماموران زخمی شده در حادثه حمله ۲۰ خرداد ماه به خودرو حامل زندانیان در جاده رامشیر - رامهرمز به شهادت رسید.

در ۲۰ خرداد ماه سال جاری طی حمله مسلحانه‌ای که به ماشین حمل زندانیان در جاده رامشیر-رامهرمز به منظور متواری دادن متهمان صورت گرفت دو تن از نیرو‌های انتظامی زخمی شدند.

علی قاسم پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهارکرد: یکی از مأموران زخمی شده در حادثه حمله به خودرو حامل زندانیان در جاده رامشیر - رامهرمز به شهادت رسید.

وی در این‌باره گفت: ۲۰ خردادماه دو تن از نیرو‌های انتظامی شهرستان رامشیر در حین انتقال متهمان از رامشیر به زندان رامهرمز توسط برادر متهم شرور با هویت (م_ن) در بین راه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: به علت شدت جراحات وارده گروهبان یکم «نوید حقیقت شناس» در بیمارستان امام اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قاسم پور با بیان اینکه متهمان موفق به فرار نشدند، گفت: سلاح کلت کمری سارق و موتور سیکلت شرور در زمان درگیری توسط شهید که راننده بوده با ضربه به فرد مهاجم کشف و ضبط شد.

وی افزود: شهید با آنکه چهار گلوله به بدنش اصابت کرده بود متهمان را با همان خودرو به زندان تحویل داد و اجازه فراری دادن متهمان را نداده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: درحال شناسایی مخفیگاه متهم برای دستگیری او هستیم و نتیجه متعاقباً اعلام می‌شود.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
1
آفرین به مامور وظیفه شناس. قابل توجه بعضی از مسولین که هیچ رنگ و بویی از وظیفه شناسی نبرده اند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
مرد.... رروحت قرین ارامش...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار