۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]
کد خبر: ۱۱۱۸۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
بچه دار نشدن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زوجین با آن مواجه می شوند و معمولاً به مشکلات جسمی اکتسابی یا ژنتیکی هر دو یا یکی از زوجین مربوط می شود. اگر چه بسیاری از افراد داوطلبانه خواهان بچه دار شدن هستند اما برخی افراد نیز خود به دلایلی که خود منطقی می دانند...

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]به گزارش «تابناک با تو»؛ بچه دار نشدن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زوجین با آن مواجه می شوند و معمولاً به مشکلات جسمی اکتسابی یا ژنتیکی هر دو یا یکی از زوجین مربوط می شود. اگر چه بسیاری از افراد داوطلبانه خواهان بچه دار شدن هستند اما برخی افراد نیز خود به دلایلی که خود منطقی می دانند بچه دار نشدن را ترجیح داده و علیرغم ازدواج سعی می کنند هیچگاه بچه دار نشوند. این اتفاق جالب در میان سلبریتی ها بسیار بیشتر از دیگران شایع است و بسیاری از آن ها بین بچه دار شدن و نشدن، گزینه دوم را انتخاب کرده اند.

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

جورج کلونی که بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناسی به شمار می آید روزگاری گفته بود که هیچگاه نمی تواند خود را پدر تصور کند و بچه دار نشدن را ترجیح می دهد اما در نهایت و در دوره میانسالی ازدواج کرده و زندگی مسیری را برای او مشخص کرد که خود تصور آن را هم نمی کرد. او اکنون صاحب فرزند شده است. علاوه بر کلونی، ۱۴ سلبریتی دیگر نیز بچه دار نشدن را ترجیح داده و هر کدام به دلایلی اعلام کرده اند که هیچ وقت نمی خواهند بچه دار شوند. برخی از دلایل این سلبریتی ها دردناک بوده و برخی دیگر انسان را به فکر فرو می برد.

۱- اپرا وینفری

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

اپرا وینفری یک تهیه کننده و مجری تلویزیونی سرشناس است که بیش از یک میلیارد دلار سرمایه دارد اما فرزندی ندارد که این همه ثروت را به ارث ببرد. اما این که وی اکنون فرزندی ندارد بدین معنی نیست که وی هرگز بچه دار نشده است. اپرا زمانی که تنها ۱۴ سال داشت توسط یکی از اعضای خانواده اش مورد تجاوز قرار گرفته و باردار شد. او فرزند پسری به دنیا آورد که شوربختانه در همان ساعات اول تولد درگذشت. اگر چه وی رابطه ای بسیار باثبات را در طول ۳۰ سال گذشته با استدمن گراهام داشته اما این دو هنوز بچه دار نشده اند.

اپرا وینفری در مصاحبه ای در مورد دلایل بچه دار نشدن خود چنین گفته است:” من مادر خوبی برای کودکان نمی شدم. من آدم صبوری نیستم. برای توله سگ ها صبر دارم اما این یک مرحله بسیار سریع و کوتاه است”. وینفری در مصاحبه ای دیگر در سال ۲۰۱۱ عنوان کرد که شغلش نقش مهمی در مادر نشدن او داشته است وی در این باره چنین گفت:” اگر بچه می داشتم، بچه هایم از من متنفر بودند. بدون شک آن ها در برنامه شو اپرا وینفری حاضر شده و در مورد من صحبت می کردند زیرا [در زندگی من] مطمئناً رنجی وجود داشته و این رنج احتمالاً متوجه آن ها می شد”.

۲- الن دجنرس

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

الن دجنرس، مجری سرشناس آمریکایی علیرغم داشتن روابط متعدد تصمیمی نیز برای بچه دار شدن ندارد. وی گفته که می توانست مادر خوبی باشد اما بچه داری تعهدی است که وی خود را آماده آن نمی بیند. وی در این باره چنین گفته است:” این ذات انسان است و تنها در صورتی که فکر کنی مهارت های فوق العاده ای داری و کشش و اشتیاقی برای انجام این کار در تو وجو دارد- مقدار کار و مسئولیتی که با این موضوع [بچه دار شدن] همراه است- من نمی خواهم که آن ها [فرزندان احتمالی] را ناامید کنم. ما حیواناتمان را دوست داریم”.

۳- جنیفر آنیستون

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

جنیفر آنیستون تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است. اولین ازدواج وی با برد پیت در سال ۲۰۰۰ بود که تنها ۵ سال دوام داشت. بعدها در سال ۲۰۱۵، آنیستون و جاستین ثرو به عقد هم درآمدند. بعد از مدتی شایعاتی مبنی بر این که آنیستون باردار است در رسانه های اجتماعی پیچید. این بازیگر اکنون ۴۹ ساله در مصاحبه ای از فشار داشتن فرزند و حساس بودن این موضوع برای خود سخن گفته و ادعا کرده از این که همه از او می پرسند که می خواهد بچه دار شود خسته شده است.

وی در این باره چنین می گوید:” هیچ کس حق ندارد انتخاب های دیگران را قضاوت کند. هیچ کسی نمی داند که ورای چهاردیواری خانه شما چه اتفاقاتی رخ می دهد، در مورد افرادی که بچه دارند و یا ندارند. این حوزه به طور ویژه بسیار حساس است و نباید به آنجا سرک کشید”.

۴- لئوناردو دی کاپریو

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

جذاب ترین مجرد هالیوود در اوایل ۴۰ سالگی خود به سر می برد و هنوز بچه دار نشده است. اکنون سوال این است که آیا او هم راه جورج کلونی را در پیش خواهد گرفت یا خیر؟ لئوناردو دی کاپریو که جایزه اسکار را در کارنامه دارد، روابط عاشقانه بسیار متعددی داشته اما هیچگاه نتوانسته روابط پایداری با زنان داشته باشد. علیرغم این که وی زندگی خصوصی خود را به شدت دور از دید رسانه ها نگه می دارد اما چیزی که می دانیم این است که ستاره فیلم «تایتانیک» به شدت به محیط زیست علاقمند بوده و سخنان او نشان می دهد که تصمیم بر بچه دار نشدن دارد.

وی در جواب روزنامه نگاری در سال ۲۰۱۶ چنین گفت:” منظورت این است که آیا من می خواهم بچه ای را به دنیایی با این وضع بیاورم؟ اگر این اتفاق رخ دهد دیگر رخ داده است. من دوست ندارم وارد جزییات این موضوع شوم، زیرا بعداً به چیزی تبدیل می شود که نقل قول های نادرستی از آن صورت خواهد گرفت”.

۵- بتی وایت

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

بتی وایت بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی تاکنون ۳ بار ازدواج کرده است. وی اولین بار با یک خلبان به نام دیک بارکر در سال ۱۹۴۵ ازدواج کرد و رابطه این دو تنها یک سال دوام داشت. ۲ سال بعد وی با بازیگری به نام لین آلن آشنا شد اما این رابطه نیز در سال ۱۹۴۹ به پایان رسید. در سال ۱۹۶۳ وی در نهایت عشق زندگی خود را پیدا کرده و با یک مجری برنامه های مسابقه ای به نام آلن لادن ازدواج کرد. اما لادن در سال ۱۹۸۱ در اثر ابتلا به سرطان معده درگذشت.

وایت ۹۶ ساله در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس در سال ۲۰۱۱ گفت که هیچگاه از تصمیم خود مبنی بر بچه دار نشدن پشیمان نشده است. وی در این باره چنین گفته است:” من در مورد مسایل بسیار وسواسی برخورد می کنم. می دانم که اگر باردار می شدم، بدون شک این موضوع تمام تمرکز مرا به خود اختصاص می داد. اما من به این دلیل بچه دار نشدن را برگزیدم زیرا به طور کامل روی کارم تمرکز داشتم و فکر نمی کردم که بتوانم از عهده هر دو موضوع برآیم”.

۶- کامرون دیاز

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

کامرون دیاز در سال ۲۰۱۵ یا بنجی مدن، گیتاریست یک گروه موسیقی مشهور ازدواج کرده و ظاهراً به بچه دار شدن فکر می کند. حتی گزارش هایی مبنی بر بازنشسته شدن او از دنیای بازیگری وجود داشت که البته مشخص شد هیچکدام از این خبرها واقعیت نداشته اند. این بازیگر ۴۵ ساله برای سالیان متمادی بر این باور بوده که بچه دار شدن برای وی تصمیم درستی نیست. در مصاحبه ای با مجله اسکوایر در سال ۲۰۱۴، دیاز تصریح کرد که بچه دار شدن نیاز به تلاش و زحمت بسیاری دارد و یک مسئولیت بزرگ است که وی از لحاظ ذهنی هیچوقت برای آن آمادگی نداشته است.

وی در این مصاحبه چنین گفت:” بچه دار شدن یعنی تمام روز، همه روزها برای ۱۸ سال… بچه دار نشدن می تواند همه چیز را واقعاً آسان سازد اما این موضوع باعث نمی شود که تصمیم برای این کار یک تصمیم ساده باشد. من مراقبت کردن از افراد را دوست دارم اما هیچگاه وسوسه نشدم که به سمت مادر شدن بروم”.

۷- راشل ری

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

راشل ری یک سرآشپز مشهور است که همراه با همسرش، جان کازیمانو، بارها در مورد تصمیمات احتمالی شان برای بچه دار شدن مورد سوال قرار گرفته اند. این شخصیت تلویزیونی ۴۹ ساله گفته که حتی وقت کافی برای گذراندن با همسر خود ندارد؛ چه برسد به بچه های احتمالی اش.

وی در این باره چنین گفته است:” من وقت ندارم. مدت زمان کاری من برای یک مادر مناسب بودن بسیار زیاد است. گاهی روزها برای سگم هم مادر خوبی نیستم زیرا به اندازه کافی در کنار او حضور ندارم. حس می کنم که کار بدی بود اگر برای بچه دار شدن در زمان کنونی وقت بگذرم و سعی کنم همه کارهایی که انجام می دهم را به شعبده بازی به اتمام برسانم”. ظاهراً راشل ری ۵ شغل دارد و نمی توان به خاطر بچه دار نشدن او را سرزنش کرد.

۸- دالی پارتون

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]

دالی پارتون که خواننده باسابقه و سرشناسی است در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای عنوان کرد که که بچه دار شدن برای وی مقدر نشده است. وی در این باره چنین گفته است:” خداوند برای همه چیز برنامه دارد. به نظرم برنامه او برای من این بوده که فرزند نداشته باشم تا تمامی فرزندان دیگران فرزند من باشند. و آن ها اکنون همه فرزندان من هستند. من در یک خانواده بزرگ قدیمی با ۸ فرزند کوچکتر از خودم بزرگ شدم و برخی از برداران و خواهرانم از همان ابتدا با من زندگی می کردند. من بچه های آن ها را دوست داشتم انگار که نوه های خودم هستند و اکنون نیز نوه های بسیار دوست داشتنی دارم”.

شرد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
8
4
الن همجنسباز هست و با جفتش اگر بخواد بچه‌دار بشه باید از این کارهای عجیب غریبی که دکترها انجام میدن کنن تا بچه‌دار بشن و همون بهتر که بچه‌دار نمیشن، چون بچه‌ای که کلا مفهومی به نام پدر نداره و دو تا مادر داره مشکلات روحی و روانی خواهد داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
7
3
واقعا این اوسکولا چه اهمیتی داره بچه دار بشن یا نه
شما برو ببین بزرگترین دانشمندان دنیا بچه داشتن یا نه
اینا همه دنبال خوشگذرونی تو جوونیشون هستن و به بدترین روش هم تو پیری میمیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار