کشف سر پادشاه 3000 ساله
کد خبر: ۱۱۱۸۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
گمانه زنی‌ها می‌گوید، این مجسمه نمونه نادری از هنر تصویرگری نمادین در قرن نهم قبل از میلاد است. رنگ صورت مجسمه به سبزی می‌زند و از جنس سرامیک است.

کشف سر پادشاه 3000 ساله+ عکس

کشف سر پادشاه 3000 ساله+ عکساختصاصی «تابناک با تو»؛ باستان شناسان مجسمه ی مرموز سر پادشاه را که به سه هزار سال پیش تعلق دارد، کشف کردند. آنها با بررسی کنده کاری های مجسمه تشخیص داده اند که از روی یک پادشاه قدیمی ساخته شده است؛ پادشاهی با تاج طلایی و کمی ریش.

این مجسمه ی پنج سانتیمتری در سرزمین های فلسطین اشغالی و به طور مشخص در روستای گندم (آبل) و در مرز بین لبنان و فلسطین یافت شده است.

کشف سر پادشاه 3000 ساله+ عکس

گمانه زنی ها می گوید این مجسمه نمونه نادری از هنر تصویرگری نمادین در قرن نهم قبل از میلاد است. مجسمه شکل اصلی خود را حفظ کرده و فقط جزئی از ریش آن جدا شده است. 

رنگ صورت مجسمه به سبزی می گراید و جنس آن از سرامیک است. باستان شناسان بر این باورند که او احتمالا یک پادشاه قدرتمند بوده و مدل موهای او شبیه به مدل مو در مصر باستان است.

کشف سر پادشاه 3000 ساله+ عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مورخ
|
Slovakia
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
7
1
این یافته مربوط به تمدن فنیقی یا تصطلاحا کنعانی و قبل از اشغالگری قوم یهود به نام خدای دروغین یهوه بوده است !
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
مهاجرت و تصرف سرزمین کنعان توسط بنی اسرايیل تحت فرماندهی حضرت موسی (ع) و به فرمان خداوند متعال بوده (که نام وی در تورات یهوه است) این واقعیت تاریخی به تفصیل در چندین جای قرآن کریم آمده و هیچ ربطی به اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیزم در ۶۰ سال پیش ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
1
4
از کی شما یهوه را خدای دروغین شناسایی کردی خود قران تورات را قبول داره دین یهود را قبول داره شما شدی خدا ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار