عذرخواهی بازیگر هندی سریال آمریکایی از مردم کشورش
کد خبر: ۱۱۱۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

«کوانتیکو» نام سریالی آمریکایی است که از سال ۲۰۱۵ از شبکه abc تلویزیون آمریکا پخش می‌شود. داستان این مجموعه درباره یک گروه مختلف از افراد استخدام شده FBI می‌باشد که به مرکز آموزش سازمان در شهر کوچک کوآنتیکو فرستاده می‌شوند تا آموزش‌های لازم را ببینند. افراد این گروه، بهترین، خلاق‌ترین و باهوش‌ترین افرادی هستند که به استخدام FBI درآمده‌اند و یکی از آنان مغز متفکر بزرگترین حمله تروریستی است که بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر درنیویورک رخ می‌دهد.

اخیرا در اپیزودی از این سریال، گروهی از ملی گرا‌های هندی به عنوان تروریست نمایش داده شدند. چیزی که خشم مردم هند را به همراه داشته و آن را خیانت پیریانکا چوپرا، بازیگر هندی الاصل این سریال به مردم خودش دانسته‌اند. موج ناراحتی مردم تا حدی بالا رفت که بالاخره شبکه abc و خود پیریانکا چوپرا را مجبور به واکنش کرد. ستاره بالیووی که سال‌هاست در هالیوود مشغول به کار است گفت: «من از این که اپیزود اخیر سریال «کوانتیکو» به احساسات برخی صدمه زده به شدت ناراحت و متاسف هستم. این هیچ وقت نیت من نبوده و نخواهد بود. من خالصانه عذرخواهی میکنم. من یک هندی مغرور هستم و این هیچ وقت تغییر نخواهد کرد.» شبکه تلویزیونی abc و تهیه‌کنندگان سریال هم در بیانیه‌ای مشترک ضمن عذرخواهی از مخاطبانی که به وسیله قسمت «خون رومئو»‌ی سریال «کوانتیکو» احساساتشان جریحه‌دار شده هر گونه تاثیر پیریانکا چوپرا در طراحی اپیزود را نفی کردند. در این بیانیه آمده است که پیرایانکا چوپرا تحت فشار ناعادلانه‌ای بوده چرا که او هیچ نقشی در طراحی، خلق، نوشتن و یا کارگردانی و حتی چیدن بازیگران و خط داستانی سریال «کوانتیکو» نداشته و فقط بازیگر نقش اصلی آن است.

با توجه به این موضوع بد نیست هالیوود به خاطر حدود ۴۰ سال نمایش غلط و مغرضانه مردم ایران و مسلمانان خاورمیانه در آثار سینمایی و تلویزیونی خود از ملت شریف ایران و همه مسلمانان منطقه هم عذرخواهی کند که تصویر معوج و معیوب آن‌ها باعث اسکار بردن چهره‌هایی مثل بن افلک و جورج کلونی شد. همین طور بد نیست بازیگران ایرانی الاصلی مثل نازنین بنیادی، شهره آغداشلو و نوید نگهبان که اتفاقا برخی از آن‌ها روابط حسنه‌ای با بازیگران سینمای ایران هم دارند به خاطر صدمه‌زدن به احساسات میلیون‌ها ایرانی در نمایش تصویر زننده از یک ملت پر افتخار و با فرهنگ رسماً عذرخواهی کنند. هرچند عذرخواهی در برابر تصویری که رسانه به میلیون‌ها بیننده و مخاطب القا می‌کند تاثیری ندارد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
در مورد قسمت ایران که اشاره کردید باید بگم ما 40 سال گفتیم مرگ بر امریکا و پرچمش رو آتش زدیم و از روش رد شدیم بعد انتظار دارید کاری به کارتون نداشته باشند؟
انصاف چیزیه که در هر صورت آدم باید داشته باشه حتی در مقابل دشمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار