۴۰ سال ممنوع التصویری اسطوره فوتبال ایران می‌شکند؟
کد خبر: ۱۱۱۸۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

جام جهانی روسیه گویا قرار است به اتفاقاتی تازه در فضای خبری کشور منجر شود از برداشته شدن ممنوعیت ۴۰ ساله یکی از بزرگان فوتبال کشور.

گفته می‌شود عادل فردوسی پور در روز‌های داغ شروع رقابت‌های فوتبال مجوز لازم برای حضور حشمت مهاجرانی درجام جم را گرفته است

برنامه ۲۰۱۸ در فاصله چند روز مانده به شروع جام جهانی، با اجرای عادل فردوسی پور از امشب آغاز می‌شود و حشمت مهاجرانی مهمان اولین برنامه فردوسی پور خواهد بود. عادل همچنین تصمیم دارد علی پروین را هم به این برنامه بیاورد تا در کنار مهاجرانی باشد. مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۷۸ بود و در حال حاضر پدر فوتبال ایران است. مهاجرانی پس از انقلاب ممنوع التصویر بود و برای اولین بار است که در یک برنامه زنده حضور پیدا می‌کند.

ایرن آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
3
این بنده خدا برای چی؟!!!!!!!!
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
1
1
چرا الکی جو میدید، همین یکی دوسال پیش فردوسی پور توی برنامه ش، با مهاجرانی که تو امارات زندگی میکنه، ارتباط اینترنتی زنده داشت!
اول تحقیق کنید بعد منتشر!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
1
0
ای کاش با این خبر توقع مردم را بالا نمیبردید.... اگر مثل داستان مرحوم ملک مطیعی شد و اجازه پخش ندادند باز هم یک توسری دیگه میخوره تو سر مردم. ما عادت کردیم ...اما جوانها و افراد امیدوار حقشون نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار