همبرگرهای سنگاپور برای صلح جهانی
کد خبر: ۱۱۱۷۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
افکار تجاری مردم سنگاپور همزمان با نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ؛
هیاهوی پیرامون نشست ترامپ و کیم که در روز سه شنبه خواهد بود، روح تجارت و سرمایه گذاری را در مردم سنگاپور به حرکت درآورده و رویاهایشان را در زمینه ی فعال کردن بخش گردشگری برای مدت طولانی و پس از آرام گرفتن غبارهای نشست بارور کرده است.

برگرهای سنگاپور برای صلح جهانی!

برگرهای سنگاپور برای صلح جهانی!اختصاصی «تابناک با تو»؛  مردم سنگاپور بیشترین بهره اقتصادی را از دیدار رهبر کره شمالی و رئیس جمهور آمریکا می برند، به گونه ای که برخی از مردم این کشور، با درست کردن همبرگرهایی که برگرفته از دیدار رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ و رهبر کره ی شمالی، کیم جونگ اون است و نیز بازار سیاه اینترنت و افکار تجاری دیگر نظیر ساخت گردنبندها و دوختن پیراهن هایی که روی آن عبارت «صلح جهانی» نقش بسته نهایت استفاده را از این نشست می برند.

هیاهوی پیرامون نشست ترامپ و کیم که در روز سه شنبه خواهد بود، روح تجارت و سرمایه گذاری را در مردم سنگاپور به حرکت درآورده و رویاهایشان را در زمینه ی فعال کردن بخش گردشگری برای مدت طولانی و پس از آرام گرفتن غبارهای نشست تجدید کرده است.

یک شهروند سنگاپوری تلاش دارد تا محل رزرو شده ی خود در هتل شانگری- لا را به سه برابر قیمت بفروشد، زیرا چندی پیش رسانه ها اعلام کرده بودند، یکی از رهبران دو کشور ممکن است در این هتل اقامت داشته باشد. این فرد با نام (جوئل لین) سعی دارد هر یک از اتاق های رزرو شده را در ازای 1600 دلار به فروش برساند. او می گوید، اتاق های هتل را برای استفاده شخصی رزرو کرده ولی بر این باور است که این نشست باعث خواهد شد تا مردم پول بیشتری بابت آنها بپردازند.

برگرهای سنگاپور برای صلح جهانی!

هچنین مغازه ای که هفته ی گذشته گردن آویزها و گردنبندهای یادگاری نشست را به نمایش گذاشته بود، با دیدن استقبال مردم از این گردنبندها، این هفته قیمت ها را بالا برد.

قیمت مدال های طلایی هزار دلار سنگاپور معادل با ۷۵۰ دلار آمریکایی و قیمت مدال نقره ای بیش از ۱۰۰ دلار سنگاپور است؛ به عبارتی دیگر، اگر او همه ی گردنبندهایش را بفروشد، ۵ میلیون دلار سنگاپوری سود خواهد برد. برخی سودجویان هم آماده می شوند تا گردن آویزها را با قیمت بیشتری در اینترنت به فروش برسانند.

همبرگرهای سنگاپور برای صلح جهانی!

یک استرالیایی با نام مستعار (هاوارد اکس) هم از فضای پدید آمده استفاده کرد و به عنوان بدل کیم جونگ اون وارد سنگاپور شده است؛ هرچند مقامات سنگاپور او را دستگیر و بازجویی کردند. آنها از بدل کیم جونگ اون خواستند تا در نزدیک محل مذاکرات تردد نکند.

رستوران های زنجیره ای «وولف برگر» مردم را به خوردن ساندویچ هایی با نام «همبرگر برای صلح جهانی» دعوت می کنند، در این همبرگرها از پنیر چدار آمریکایی و خوراک کره ای ها به نام «بولگوگی: باربکیو کره ای» استفاده شده است.

همبرگرهای سنگاپور برای صلح جهانی!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Qatar
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
2
0
جوجه اخر پاييز
شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
با نام خدا .


با سلام .

اگر میشد یکی از این همبرگرها را به ما بفروشند در سنگاپور 10 دلار خریدارم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
1
همبرگر مک دونالد درسنگاپور 1,35 دلار سنگاپور بود که دلار سنگاپور نیز معادل نیم دولار آمریکا در سال 2004(1383خورشیدی) بود . سنگاپور رتبه اول تا سوم توسعه انسانی در جهان است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
6
مسیری که کاش ایران هم طی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار