کاراته ایران قهرمان لیگ جهانی شد
کد خبر: ۱۱۱۷۶۸
تاریخ انتشار: 2018 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

پنجمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان از صبح روز جمعه به میزبانی کشور ترکیه و در شهر استانبول با حضور بیش از 607 کاراته‌کا از ۶۳ کشور دنیا آغاز شده است.

صالح اباذری دیگر نماینده تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 84+ کیلوگرم در فینال این رقابت‌ها به مصاف نماینده هلند رفت و این دیدار نیز در پایان با نتیجه 5 بر 5 به پایان رسید که ابازری با رای داوران به مدال طلا دست یافت.

اباذری بعد از یک دور استراحت، کاراته کاهایی از کرواسی، هلند، مهدی عاشوری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

لازم به یادآوری، امیر مهدی‌زاده نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به مدال طلا دست یافت. سیدعلی کریمی و بهمن عسگری نمایندگان اوزان 67 و ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال مسابقات لیگ جهانی ترکیه به مدال نقره دست یافتند. مهدی خدابخشی نماینده وزن84+کیلوگرم نیز با شکست نماینده مقدونیه دومین مدال طلا را برای کاراته ایران کسب کرد.

تیم ایران موفق به کسب 7 مدال برنز توسط طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، امیررضا میرزایی در وزن 67 -کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب در وزن 84 -کیلوگرم، سامان حیدری در وزن 84 +کیلوگرم، کاتای تیمی بانوان با ترکیب( الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری)، کاتای تیمی اصفهان با ترکیب ( فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی) و تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون شد.

پرونده تیم اعزامی ایران به پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با کسب 12 مدال طلا، نقره، برنز و عنوان قهرمانی این مسابقات استانبول بسته شد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار