دانش‌آموزان مدرسه غرب تهران ادعای تجاوز نداشتند
کد خبر: ۱۱۱۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در حاشیه جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که امروز (یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه سقوط هواپیما در یاسوج اظهار کرد: تنها یک جسد از اجساد مربوط به حادثه سقوط هواپیما در یاسوج پیدا نشده است.

وی گفت: علت دیر پیدا شدن اجساد، شرایط سخت منطقه است.

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: تمام نمونه‌ها از خانواده متوفیان گرفته شده و به محض ارسال نمونه جسدی به پزشکی قانونی، ظرف مدت چند روز با نمونه خانواده‌ها تطبیق داده می‌شود.

وی در رابطه با علت پیدا نشدن جسد خلبان ترکیه‌ای گفت: هیچ نمونه‌ای از خلبان به پزشکی قانونی ارسال نشده و احتمال می‌رود این شخص اصلا سوار هواپیما نشده باشد و یا توطئه‌ای دیگر در کار باشد.

شجاعی در رابطه با پرونده تعرض به دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب استان تهران گفت: ۷ دانش‌آموز برای معاینات روانشناسی به پزشکی قانونی معرفی شدند و هیچ کدام از دانش‌آموزان معاینه جسمانی نشدند، زیرا ادعایی هم نداشتند.

وی گفت: تقریبا تمام دانش‌آموزان از نظر روانی سالم بودند و فقط دو مورد مشکلات کوچکی داشتند.

شجاعی گفت: ناظم مدرسه نیز برای معاینات روانشناسی و تست شخصیت به پزشکی قانونی معرفی شد، هیچ نکته منفی در تست‌های انجام شده مشاهده نشده است، البته هنوز آزمایش‌ها به اتمام نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
چرا الکی به ناظم تهمت زدن بایداز ناظم دلجویی وطی مراسم رسمی از ایشون تقدیر و تشکر بشه تا مردم بفهمن دیگه به کسی تهمت نزنن اونناظم پاک ترین ادم روی زمینه به خدا مسئولین میگن از خودم که نمیگم خوب میشناسنش لابد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار