چرا هلندی ها از فیلم نخست وزیر خوششان نیامد و آن را «بازی» توصیف کردند؟!
کد خبر: ۱۱۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
شایان ذکر است که در هلند با جمعیتی در حدود ۱۷ میلیون جمعیت مسئولان سعی می کنند تا رفتارهای غیر رسمی داشته باشند. به طوریکه روته در سال گذشته هنگامی که توانست پس از ماه ها انتخابات جنجالی حکومت ائتلافی تشکیل دهد عکسی از خود منتشر کرد که با دوچرخه در حال رفتن به کاخ ویلم الکساندر است.

انتقاد مردم هلند به پاک کردن قهوه نخست وزیراختصاصی «تابناک با تو»؛ در حالی که اغلب مردم دنیا فیلم اقدام «مارک روته» نخست وزیر هلند در حال پاک کردن قهوه ی ریخته شده اش بر روی زمین را به نظاره نشسته اند که - در بدو ورودش به ساختمان وزارت بهداشت، رفاه اجتماعی و ورزش لاهای بر روی زمین ریخت- هلندی ها هیچ توجهی به این قضیه نداشتند و آن را امری طبیعی برشمرده و حتی می گویند روته این کار ساختگی را برای افزایش محبوبیتش انجام داده است.

انتقاد مردم هلند به پاک کردن قهوه نخست وزیر

واشنگتن پست آمریکا گزارش داد که هلندی ها نه تنها از این کار تعجب نکردند بلکه سیل انتقادات گسترده ای را روانه ی او کرده اند.

آنها از اینکه رسانه های جهان و هلند تا این اندازه به موضوع اهمیت نشان داده وآن را بزرگ کرده اند انتقاد داشتند. آنها می گویند این خبر از اساس مهم نبود؛ طبیعی است وقتی یک فرد خودش بی نظمی ایجاد کند باید تمیز و جمع و جورش نماید؛ روته هم از این امر مستثنا نیست حالا مقام و منصبش هر چقدر که می خواهد بالا باشد.

شایان ذکر است که در هلند با جمعیتی در حدود ۱۷ میلیون نفر مسئولان سعی می کنند تا رفتارهای غیر رسمی داشته باشند. به طوریکه روته در سال گذشته هنگامی که توانست پس از ماه ها انتخابات جنجالی حکومت ائتلافی تشکیل دهد عکسی از خود منتشر کرد که با دوچرخه در حال رفتن به کاخ ویلم الکساندر است.

انتقاد مردم هلند به پاک کردن قهوه نخست وزیر

بسیاری از روزنامه های هلند دوچرخه سواری او و اقدام اخیرش در جمع کردن قهوه ی ریخته شده بر روی زمین را نه یک حرکت و رفتار متواضعانه بلکه شوی رسانه ای نام برده و آن را «مزوّرانه» توصیف کرده اند.

در همین راستا خبرنگار ایستگاه رادیویی هلند به نام خانم (ایرین اوستوین) که از ماجرای ریخته شدن قهوه و تِی کشیدن زمین عکس گرفته می گوید : نخست وزیر کاملا آگاه بود که چه وقتی از او عکس گرفته می شود و چه وقتی گرفته نمی شود ؛ وقتی عکسبرداری انجام می شد بسیار مشتاق بود تا کارش را تا آخر انجام دهد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Shiva
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
1
حالا یکی یه کار خوب بکنه هااا...حالا شو یا هرچی بلاخره انجام داده اینجا معلماشونم این کارا رو نمیکنن،حتی مردم عادی چه برسا به سیاست مدار.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
بالاخره با کفش نمیرن روی زیلوی چادر نشینهای زلزله زده
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
1
مرغ همسایه همیشه غازه
اگه بعضی از مسئولین صادق ما همچین کاری کنن توییت اش پراز فحش میشه اما خدا نکنه یه مسئول خارجی کاری کنه نزد ما ایرانی ها حضرت مسیح میشه ولو اینکه خود خارجی ها مذمتش کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار