وقتی یک سرباز در ویرجینیا تانک می دزدد!
کد خبر: ۱۱۱۷۰۰
تاریخ انتشار: 2018 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
سرباز هیچ توجهی به علائم راهنمایی و رانندگی و سوت های هشدار نداشت. پلیس نمی توانست از موانعی که لاستیک ها را سوراخ می کند استفاده کند بنابراین مجبور شد تا با تانک مسابقه ای با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت برگزار کند.

تانک دزدی

تانک دزدیاختصاصی «تابناک با تو»؛ سرباز آمریکایی یک تانک را دزدید و در خیابان های ریچموند ایالت ویرجینیا راند. این اقدام منجر شد تا پلیس بیش از یک ساعت به تعقیب او در بزرگراه اصلی شهر بپردازد. در صحنه هایی شبیه به تعقیب و گریزهای بازی های ویدیویی خیابان های مرکز ویرجینیا در ساحل شرقی ایالات متحده شاهد تعقیب و گریز بین سارق تانک و پلیس بود.

سرباز هیچ توجهی به علائم راهنمایی و رانندگی و آژیرهای هشدار نداشت. پلیس نمی توانست از موانعی که لاستیک ها را سوراخ می کند استفاده کند بنابراین مجبور شد تا با تانک  که با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت می راند یک مسابقه برگزار کند.

تانک دزدی

یکی از کاربران که فیلمی از تعقیب و گریز را منتشر کرده آن را «دیوانگی محض» توصیف نموده است. و کاربر دیگری هم نوشته: "کسی با خودرویی شبیه به تانک در اطراف ساختمان ما در حال رانندگی بود".

بسیاری هم این اتفاق را شبیه به بازی «گراند دفت اوتو» تشبیه کرده اند؛ در این بازی تانک ها در محیط شهری تردد می کنند.

یک مقام پلیس ویرجینیا گفت که این تانک مجهز به سلاح نبوده و از پایگاه گارد ملی به مقصد بزرگراه ریچموند به سرقت رفته است.  در جریان تعقیب، پلیس نقاط خروج بزرگراه را بست و سرانجام سرباز تانک را متوقف کرد و خود را تحویل داد.

تانک دزدی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار