کیم کارداشیان موفق شد یک زندانی را آزاد کند
کد خبر: ۱۱۱۶۱۹
تاریخ انتشار: 2018 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
دیدار ستاره تلویزیون آمریکا کیم کارداشیان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از گذشت ده روز و با آزادی آلیس جانسون به نتیجه رسید. كیم کارداشیان می گوید از طریق تماس تلفنی این خبر را به آلیس جانسون داده و سه دقیقه با هم حرف زده و از خوشحالی اشک ریخته اند.

دیدار ترامپ و کیم کارداشیان نتیجه داد؛ آلیس پیش به سوی آزادی!

دیدار ترامپ و کیم کارداشیان نتیجه داد؛ آلیس پیش به سوی آزادی!اختصاصی «تابناک با تو»؛ دیدار ستاره تلویزیون آمریکا کیم کارداشیان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از گذشت ده روز و با آزادی آلیس جانسون به نتیجه رسید. ده روز پیش کیم و رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کردند. هدف از این دیدار که وکیل کیم کارداشیان هم در آن حضور داشت و  یک ساعت به طول انجامید گفتگو پیرامون اصلاح زندان ها و احکام قضایی در ایالات متحده ی آمریکا بوده است.

دیدار ترامپ و کیم کارداشیان نتیجه داد؛ آلیس پیش به سوی آزادی!

کیم کارداشیان ۳۷ ساله پس از ترک کاخ سفید به خانه ی ایوانکا ترامپ  و جرد کوشنر داماد و مشاور ترامپ رفت و با آن دو دیدار کرد. کیم کارداشیان از این فرصت استفاده کرد و از ترامپ خواست تا عفو ریاست جمهوری را در حق آلیس ماری جانسون ۶۲ ساله که به دلیل دست داشتن در مافیای فروش کوکائین به حبس ابد محکوم شده است صادر کند. خبرها حاکی از آن است که آلیس جانسون عصر روز چهارشنبه آزاد شد و به خانواده اش پیوست.

دیدار ترامپ و کیم کارداشیان نتیجه داد؛ آلیس پیش به سوی آزادی!

کیم کارداشیان می گوید از طریق تماس تلفنی این خبر را به آلیس جانسون داده و سه دقیقه با هم حرف زده و از خوشحالی اشک ریخته اند. آلیس جانسون مادربزرگ ۶۲ ساله در سال ۱۹۹۷ به زندان افتاد. با وجود این که اوباما درخواست عفو او را رد کرد اما کیم کارداشیان همچنان خوش بین بود. او گفته امیدوار است به افرادی که مدتی در زندان بوده اند فرصت زندگی دوباره بخشیده شود.‌ البته  ناگفته نماند که جانسون یک زندانی نمونه بوده و برای بازپروری خود سخت کار کرده است.

دیدار ترامپ و کیم کارداشیان نتیجه داد؛ آلیس پیش به سوی آزادی!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار