خودکشی دو سلبریتی آمریکایی در یک هفته +عکس
کد خبر: ۱۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: 2018 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

به نقل از سی‌بی‌اس نیوز آمریکا، جسد آنتونی بوردین، سرآشپز معروف آمریکایی که در شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان برنامه داشت، در اتاق هتلش در فرانسه پیدا شده است.

بوردین ۶۱ ساله در سفر به فرانسه در حال تهیه برنامه‌ای جدید در استراسبورگ بوده است.

خودکشی دو سلبریتی آمریکایی در یک هفته +عکس

سی‌ان‌ان در بیانیه‌ای اعلام کرد که بوردین صبح جمعه به تماس‌های دوستان و همکارانش پاسخ نمی‌داد. این شبکه دلیل مرگ بوردین را خودکشی عنوان کرده، ولی جزئیات بیشتری را ارائه نکرد.

پلیس استراسبورگ درباره مرگ این سلبریتی آمریکا و دلایل آن اظهار نظری نکرده است.

مرگ بوردین از این جهت نیز حائز اهمیت است که فقط تنها مورد خودکشی در بین افراد مشهور یا هنرمند آمریکایی نیست و پدیده خودکشی در میان سلبریتی‌ها به بحثی جدی در آمریکا تبدیل شده است. این پدیده نشان می‌دهد که افراد مشهور گا‌ها برخلاف تصوری که عامه مردم از زندگی آن‌ها دارند، احتمالا با مشکلاتی جدی روبرو هستند.

سه روز پیش از این هم کیت اسپید، طراح مد معروف در آمریکا نیز خودکشی کرده بود. جسد کیت در آپارتمانش واقع در خیابان پارک نیویورک پیدا شده بود. همسر و شریک تجاری کیت گفتند که این طراح مد ۵۵ ساله، سال‌ها از افسردگی رنج می‌برده است.

خودکشی دو سلبریتی آمریکایی در یک هفته +عکس

اداره پزشکی قانونی نیویورک اعلام کرد که کیت خودش را به دار آویخته بود. جسد او روز سه شنبه توسط یه مستخدم پیدا شده بود. اسپید علاوه بر همسرش یک دختر ۱۳ ساله نیز داشت و قبل از مرگش یک یادداشت خطاب به دخترش نوشته بود: «من همیشه تو را دوست داشتم. این تقصیر تو نیست. از بابا بپرس!»

یک گزارش دولت آمریکا روز پنجشنبه منتشر شد و نشان داد که میزان خودکشی در هر ایالت آمریکا طی سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۶ افزایش یافته است.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها، میزان خودکشی در آمریکا در این بازه زمانی (۱۹۹۹ تا ۲۰۱۶) حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است. همچنین بیش از نیمی از خودکشی‌ها در ۲۷ ایالت آمریکا در میان افرادی بوده است که سابقه یا نشانه مشکلات روانی نداشته‌اند.

در سال ۲۰۱۶ نیز حدود ۴۵ هزار آمریکایی ۱۰ ساله یا بالاتر توسط خودکشی مرده‌اند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار