درباره مونیکا بلوچی و رازهای زیبایی
کد خبر: ۱۱۱۵۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
زیبایی بعد از پنجاه سالگی؛
مونیکا آنا ماری بلوچی متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ مدل و بازیگر ایتالیایی است. مونیکا بلوچی در سال ۱۹۶۴ در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا بدنیا آمد. وی بعد از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به شهر می‌آید.

درباره مونیکا بلوچی و رازهای زیبایی

زیباروی ایتالیایی خیال پیر شدن ندارد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ بازیگر بین المللی مونیکا بِلوچی و ملکه ی زیبایی جهان بر این باور است که زیبایی واقعی زیبایی روح و درون آدم ها است و زیبایی بیرونی و جمال شکل و ظاهر به تدریج و با گذر زمان رخت برمی بندد و تمام می شود.  او می گوید جذابیت زنانه به سن و سال ربطی ندارد بلکه به حالت های روح و روان باز می گردد, به خاطر همین هم هست که گاهی زنان هفتاد یا هشتاد ساله را می بینیم که زیبا به نظر می رسند. او در پاسخ به سؤالی درباره ی زیبایی اش نوشیدن مقادیر کافی آب در طول روز و پیروی از رژیم های غذایی را دلیل زیبایی خود پس از گذر از پنجاه سالگی می داند.

مونیکا بلوچی بازیگر نامدار و زیباروی ایتالیایی است که هم اکنون به عنوان یکی از الهه های زیبایی از وی در جهان یاد می شود. وی در فیلم مالنا ساخته جوزپه تورناتوره توانست بدون گفتن هیچ گونه دیالوگی و تنها با حرکات بدن و صورت، نقش ماندگاری را ایفا کند گه باعث شهرتش نیز شد. وی هم اکنون به عنوان یکی از برترین مدل های جهان نیز شناخته می شود، او با برند دی اند جی همکاری های زیادی داشته است. مونیکا بلوچی با وجود این که در دهه ی پنجم زندگی خود به سر می برد اما در عین جوانی و زیبایی است و گویا خیال پیر شدن در سر ندارد.

درباره مونیکا بلوچی و رازهای زیبایی

مونیکا آنا ماری بلوچی  متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ مدل و بازیگر ایتالیایی است.  او در سال ۱۹۶۴ در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا بدنیا آمد. وی بعد از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به شهر می‌آید. برای کمک هزینه تحصیل به صورت آزاد مانکن مد می شود و بعد از مدتی تحصیلات دانشگاهی را رها می‌کند تا تمام وقت به این کار بپردازد. اولین حضور هالیوودی او در نقش عروس دراکولا در فیلم دراکولای برام استوکر فرانسیس فورد کاپولا بود. مونیکا بلوچی در سال ۱۹۹۹ با ونسان کسل بازیگر و کارگردان فرانسوی ازدواج نمود که سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند.

درباره مونیکا بلوچی و رازهای زیبایی

منابع: اخبارك و نیک شو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
5
0
لامصب 2 متره. این فردا مشکل قلبی پیدا میکنه.
قد خوب بی 1.7 و 1.8 هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
قدش 170 هست
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
2
5
خیلی دوستش دارم . دستتون دردنکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
4
به دین ما حرام امد کرانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار